Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 872 ggr
Hias
0

Välkommen åter.

Jag skulle vilja hälsa (Astrina) välkommen åter till oss här på Hif me sitt nya nick Astraea du är längtad och saknad systrmi ..

Må du finna dig till rätta här igen Varma du ,Vandra i skönhet /BB Hias

[trumman]
0

Hah, som med alla beroenden är det svårt att sluta, eller hur! :D

KUL å se dig tillbaka Astraea!! *kram* Jor knapps is in the påse!

Mvh, T

Blodeuwedd
0

Välkommen tillbaka rara systra  mi. :)

Anco
0

Välkommen igen säger jag!! :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

isnornin
0

Kramar om dig käre vän!

MVH Isnornin

Outrageous
0

Åh! Välkommen tillbaka! Har saknat dig!

fridelfina
0

Stämmer in i kärt återseendesklubben för Astraea! Skrattande

Roligt att du inte var ute och  vandrade på andra vägar så länge, utan valt att svänga in och fortsätta förgylla vår ifokus-väg när de möttes igen!

Kram

Astraea
0

Aaawww… vad goa ni är Hias och alla andra! Det värmer riktigt ordentligt ska ni veta.

#1 Haha!! Ja, beroenden är svåra men det ska det inte utvecklas till… host, host..

Nej, jag har funnit de trådar och svar jag behövde för att komma vidare. Så nu är jag tillbaka, fast jag hade gärna velat heta Astrina…

Jodrena
0

Välkommen tillbaka :) Det känns gott att du är här igen! Varför kan du inte heta Astrina igen?

[trumman]
0

#7 Så där går det då man överreagerar och raderar sig själv i sinne istället för att bara chilla, tare lugnt, ta en paus å slappa av ;) då tappar man sitt namn och får heta ngt annat!

Pilutta dig! :D

Astraea
0

#8 En mycket bra fråga! :)

#9 Nja, riktigt så överilat var det faktiskt inte, däremot var det nog det att skriva ut det… :D Som sagt, det var en välbehövd paus jag funderat över en mycket längre tid. Jag behövde avfokusera och fokusera mera inåt. Att namnet blev tappat var lätt värt sitt pris. :) Pilutta, pilutta mig!!

Jodrena
0

#10 han menade nog att du kunde ha tagit paus utan att avregistrera dig. Man måste inte vara aktiv hela tiden för att man är reggad här ;) men jag förstår dig.