Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1161 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 18/6

God Morgon alla goda vänner!

Ledig idag och ända till söndag….stort glädjeämne !

Pojkarna kom äntligen fram kl 14.30 igår….skulle varit här 07.46, så gårdagen bestod av stress då jag dessutom skulle jobba på kvällen!

Litha närmar sig med stormsteg….härligt….

Vädret verkar vara gott idag…med lite stackmoln men dock sol…..

May your day be Blessed

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
0

Här skiner solen och värmen kommer smygande så smått. Verkar kunna bli en bra dag. Kvällen igår bjöd på sol och värme, så skönt!!
Glädje idag är att det förhoppningsvis kommer ett paket med posten som jag väntar otåligt på….

#0 Så härligt för dig att vara ledig så pass länge och ha dina söner hos dig, önskar er en underbar helg!!!

Ha en underbar dag alla BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

isnornin
0

Trött men glad:)

MVH Isnornin

_RS_
0

Dagen idag är som dagen idag är. Inget illa.. det kan man ju också glädjas över.. men just nu vill jag bara flyta lite…
Får se om det går som tänkt.

Litha/sommarsoslståndet är inte långt undan och sedan går det mot lite mörkare, dock varmare tider med en massa nya saker som skall tagas in efter skörd, så vintern inte blir tom.

Så får vi snart höra av vår vän, kollega och någras syster Lorelai igen.

Ha det gott alla..

//

Matea666
0

och dagens glädje ämne är även att inatt är det dags att resa under fullmånens sken.. hoppas vi får lite fler i sällskap den här gången. tyvärr blev det lite fel sist så många missade fullmånen:( men ikväll infaller fullmånen 19.31 så man behöver inte vara uppe sent;)

Brokenfether
0

Godmiddag vänner!

Dagens glädjeämne nr 1 är definitivt att tandvärken värkte bort sig själv runt 05.00 imorse så jag äntligen fick sova några timmar. Idag ska jag baka vanilj och kanelbullar,muffins och efter det ska jag plocka fläderblommor. Ska oxå ut med sax i näven och plocka grässtrån och sädesax från åkrarna att hänga på tork på vinden. Däriemellan ska jag försöka att ta igen lite missad nattsömn….

En riktigt god och bra dag tillönskas er alla..BB/B

Anco
0

#5 Så skönt att tandvärken försvann!!
Inget roligt med sådant :(

BiGavia
0

Min man kom hem inatt, ett stort glädjeämne, det var snö på fjället. Min syster kommer ikväll också ett skönt glädjeämne.

Värmen är här och bäst he rengen kom he en skur…. men solen har tagit upp kampen…åh myggen…inge glädjeämne.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

isnornin
0

Jag fick några Syrénskott och en täljkniv!!:)

MVH Isnornin

Isatis
0

Vi har slungat den första honungen. Den är blond, doftande med blommig smak. Hallon och maskrosor har varit målet för våra flitiga flickor. Tänkte faktiskt på er i HiF medan jag täckte av vaxet….mjöd!

Nu ska den få vila under natten, sedan är det dags att sila den.

Waara
0

Ute i trädgården hela dan,suttit på knä.. och klättrat högt, repor på armarna efter klängrosens alla taggar..men glädjen är mej given..det blev ju finare och att vara ute är underbart!

Gokväll alles :)

Anco
0

Nu är midsommarsillen inlagd och ska stå till sig. I år blev det en ny sort jag inte gjort tidigare, hoppas den smakar. Citron, vitlök och timjan. Sedan ablev det min vanliga sommarsill: citron och gräslök.

En god kväll till er alla!!

Endroppeihavet
0

Längtan. D e glädje.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.