Häxor iFokus

Häxor

Etikettmånen
Läst 1249 ggr
Coturnix
0

Bilder på månen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=821d1ea0-89ee-4850-b743-e1be3b993cda&Filename=Månskara 11 maj 005 copy.jpg)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=012f3991-b808-4068-adb9-4b13b8a14c5d&Filename=Månskara 11 maj 008.jpg)

Lorelai
0

oh Corurnix, så underbara! :D Igen.. vi har inte samma måne du och jag. Den som hänger över här är smalare.. Din ligger lite före den här månen. *fniss*
Jag tar och bäddar ner mig med dessa bilder fräsct i minnet.. tack syster kära. Det är en vacker gåva du ger oss.

Sov nu vackert denna natt

Coturnix
0

Sov gott Lorelai! ;)

(Det är jag som ser  så dåligt,dubbelt, det är därför "min" måne är tjockare" Ska nog skaffa mig glasögon;))

Outrageous
0

Vad har du för kamera egentligen? Alltid så vackra bilder :)

Coturnix
0

#3 Det är en "Magisk" Kamera!;) (En vanlig digitalkamera med skapliga funktioner)

Just det , råkade få med ett vackert pollenkorn eller något också…det kan jag visa här…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f8b1f506-9be4-4bf3-aac8-3717b6dcd042&Filename=My orbie.jpg)

varulven
0

ORB ORB!!! ;)

eller ägg kanske? ser mer ut som ett ägg

BranDuir
0

aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgggghhhhhhhhhhhh…she said the O-word twice…..this ol'Druid turns into a giant Raven….hunting for speakers of the awful word!….årrrrrrrr årrrrrrr

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

varulven
0

Hihi!

Anco
0

Vackra bilder, kan inte annat än sälla mig till skaran som beundrar dina bilder #0 :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

_RS_
0

hahahha… jo.. ehummm…

Henke_the_grey
0

Den här är schyst. Såg samma fenomen här i vintras.

Henke_the_grey
0

En klar favorit! Svårt att beskriva känslan i bilden.