Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 3092 ggr
Hias
0

Häxhalsband med skydd.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte jag kunde lägga ut här att om de finns ett intresse så skulle jag (som alltid har massa på gång) tillverka eder en egen häxskyddsamulett.Där man även sätter in första bokstaven i eder häxnamn/har ett sådant halsband själv som jag bär på mig dagligen och har även gjort till andra systrar som beställt de av mig i min omgivning. Så om intresse finns så kan jag ta en beställning och varje halsband me allt som ingår med läder rem svart onyx och bostav mm tar jag 100 kronor för. Så om ett intresse finns så pm mig och jag tar en beställning och när jag fått in ett par stycken så kan jag införskaffa matrialet och börja tillverka/BB Hias

isnornin
0

Har pm:at dig;)

MVH Isnornin

Hias
0

Ordnar dig ett /BB Hias

isnornin
0

Tack kära Hias:)

MVH Isnornin

lotta2
0

Hias, vad är fisken gjord av?  Följer den med också?

Hias
0

Fisken är av trä och ja halsbandet ser du i sin hela form på bilden de ända som ändraas är bokstäverna i ringen

Juvela
0

Vad står fisken för?

Hias
0

För mig är fisken olika delar dels kan den vara för elementet vatten ,klokhet är något man ofta talar om i samband med fisk, samt att i fiskens värld finns de så mycket att se sig själv i om man tar sig en djupdykning som se Delfinen vilket enormt Klok fisk(däggdjur) sedan har du Hajen,späckhuggaren som är riktiga rovdjur osv osv så i stort sätt kan man finna det mesta i fiskarna som vi själva bär på.

Juvela
0

:) låter bra. Jag är intresserad av ett halsband, pm:ar dig.

Hias
0

Då ordnar jag dig ett sedan./Hias

Hias
0

Kan tilläggas att halsbandet är i den form som på bilden endast bokstäver som jag byter till de man har i sitt häxnamn eller om man vill ha i sitt IRLnamn men de flesta vill ha i sitt häxnamn

Juvela
0

tack tack :)

Waara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är mitt halsband,det tar jag endast av mej när jag sover,jag finner skydd i det o har fått beröm för det oxå,att det är snyggt :) så nu vet du det Hias,tack! kram//W

Hias
0

Vilken underbar bild systrami/Känns skönt att de ger dig skydd i dagen och stärker upp dig. En ära att få höra för mig Kram kära systrami i massor

lightseeker
0

dom är jättevackra, men nu ringer det en liten klocka ang. fisken som symbol, när det just gäller gudinnan, får se om någon annan har bättre minne än mig här, tror att det bestämt var när jag läste någon av Birgitta Onsells böcker,,,,

Matea666
0

Personligen gillar jag späckhuggarna, för oss av det manliga könet så kanske det är naturligt med att dras åt det mer råa? och just späckhuggare är ju som oss människan jag menar vi är båda däggdjur och "kloka"…. fast sen har jag svårt för fiskar i dom flesta former efter att den yngre generationen hardcore kristna som tagit fisken som sin "symbol"…

Stay safe //matea

[Lady-Oona]
0

Nyfiken fråga…häxamulett?? (mycket vacker för övrigt) Skydd mot vad? Jag personligen skulle inte känna mig bekväm att bära något som någon tillverkat när jag inte vet vad det är för magi som lagts i den, hur vacker den än är….snygga jobb.

Ingen kritik eller så bara nyfiken.

krax på er

LailaBaba
0

# 12 Vilket vackert hår!! Och halsbanden är jättesnygga. Men jag är inte heller så mycket för saker till skydd om jag inte gjort dom själv. Däremot tror jag att om man tror att dom skyddar - så skyddar dom.

Hias
0

De skyddar mot de man själv lägger dem till att skydda /som allt man bär eller gör så har de lite med va man själv har för vilja och tillit till de ,jag bär mitt som skydd mot olika faror som jag känner att den kan behöva skydda mig ifrån. Lite som #17 Lailababa beskriver/Hias

[Lady-Oona]
0

Ok, så med andra ord så kommer smycket till den nya ägaren "rena" eller vad man ska kalla det å så får man själv lägga in i dom vad man vill ha….

så nu var min nyfikenhet stillad, må gott och njut av Moderns rika skönhet.

Hias
0

Precis #19 Lady-Oona för att man skall kunna känna sin egen trygghet i själva smycket för tänk om de vore en ondsint som skapar dem utan din vetskap om detta och du i godan tro införskaffar dig ett smycke och kanske allt blir helt galet iställe. Det som är att jag som häxa har endast tillverkat smycket sedan får sin ägare tala till det och lägga till det som vederbörande känner att den vill ha i form av kraft till smycket./BB Hias

isnornin
0

Jag är säker på att det blir aldeles förträffligt med halsbandet! Jag litar på dig Hias:)

MVH Isnornin

LailaBaba
0

Jag tycker dom är skitsnygga, ursäkta ordvalet. Och om nånting tilltalar mej då är det bra för mej, då behöver jag det. Så tror jag. Sen kan man helt plötsligt tappa bort sitt favoritsmycke. Jaha, då var jag väl färdig med det då, tänker jag.

Hias, tar du med några på träffen? Jag älskar att byta grejer. Man kan ju köpa julklappar och födelsedagspresenter för hela året:)

Iram
0

Reagerade också på håret. Vilka fantastiska röda lockar, Waara!

Halsbandet är läckert. Skickar PM, Hias!

Kram

Hias
0

#22 Visst kan jag göra några till träffen men då kan jag kanske inte sätta ditt bokstaven för äns häxnamn som jag har exempel bokstaven H som i Hias / Iram bara att Pm så ordnar jag dig ett smycke absolut skall köpa in matrialet efter Midsommar(Litha) sen börjar jag tillverka nya .Kram

LailaBaba
0

Vad behöver du för material? Jag har lite fint trä och buffelhorn och till och med lite elfenben tror jag. Gammalt elfenben förstås.

Hias
0

Ja de vore gott om jag kunde köpa de för en bra peng eller ett byte rakt av så finns lite av en goer häxa till invävt i arbetet genom de matrialet/Hias

LailaBaba
0

# 26 Skicka din adress så ska jag se vad jag kan hitta. Det kostar inget, och får bli en liten överraskning vad det blir.

Hias
0

Putt lite här /om de är fler som beställa så skall jag inhandla vis matriale efter midsommar så kan vara gott att veta några har pm mig redan/BB Hias

Mayline
0

Hur sker betalning för halsbandet?

Om fortfarande möjligt så är jag väldigt intresserad av ett :) 

Halsbandet kostar 100 kronor, har jag fattat det rätt?

Behöver verkligen lite lyckohjälp känner jag

Hias
0

#29 Klart du kan få beställa ett pm dig BB Hias

ANBC
0

Åh vilket fint halsband Hias.

Kram o BB

Hias
0

Tack #31 gör gärna ett om du vill ha bara att pm/BB Hias

Vildblomma
0

Har du många beställningar? Är intresserad jag med.

Hias
0

#33 några har jag och givetivs ordnar jag ett till dig med vill du ha me ditt häxnamn eller? Pm mig så ordnar jag det  Kram Hias

Hias
0

Om de finns några till som är intresserade så bara att pm mig så jag vet ang bokstav osv /börja jobba me dessa efter Litha / BB Hias

Vildblomma
0

V som i vildblomma

Hias
0

Då noterar jag det Systrami /BBHias

Vildblomma
0

#37   Tack för det

tantnett
0

Tror som #17. Har själv ett smycke som en hårkulla från Dalarna flätat till mig av tagel från min underbara häst.

Det är min amulett.

Marsvin 4-ever Tungan ute.