Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1506 ggr
Almatari
0

Leverantörer

Hejsan!!!

Jag undrar om det är någon som vet hur man får tag i leverantörer som har ockulta prylar som altar tillbehör t.ex.

Pojkvännen och jag håller nämligen på att öppna eget och behöver hjälp med den här biten. Så är det någon som har något tips får ni jätte gärna maila här på häxor i fokus.

Tackar på förhand.

Mvh//Almatari

Sebastian
0

Såg för en tid sen en person på tradera som sålde ut hela sit lage från en ockultshop kan ju finnas flera..

Mvh Sebastian

Hias
0

Ska se va jag kan finna av de adresser jag har liggandes någestans här hemma/BB Hias

gryning
0

Finns inte många sådana leverantörer i Sverige, men om du kan tänka dig att importera från EU eller USA finns det en del att välja på. Googla på wholesaler och det ämnesområde du är intresserad av så hittar du en hel del. Jag har själv butik inom "new age", trevligast är ju att tillverka produkterna själv om man har tid till det - det var min tanke när jag öppnade eget.

Lycka till! :)

karinf
0

Sedan har vi ju agoragifthouse.se som säljer älvor, pentagram, ljusstakar, treemen, drakar mm.

Hemsidan riktar sig endast till åf.

Ioma
0

Det finns hur många som helst att fråga om ni får bli återförsäljare för dem.

agoragifthouse prylar i mängder

Ecsenz- rökelser i mängder

interlam - aromalampor, rökelser mm

Kristallrummet - massa feng shuigrejjer, stenar mm

New page - böcker rökelser mm

Shanti shakti - inredningsprylar mm

Regnbågsvävar - tarot och allt annat man kan tänka sig

Ja det finns oändligt med sådana nätbutiker och det är så gott som mättat med sådant nu på internet.

Ett tips är att ni inriktar er på något speciellt som inte finns så mycket av.

jag har haft ett företag där jag sålde sådana saker och det var precis så att det hankade sig fram sen fick jag cancer så lade jag ner webshopen.

Jag rekommenderar inte att köra en vanlig nätbutik med dessa prylar utan rikta in er på något alldeles speciellt.

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Sebastian
0

Ja en butik där ni säljer shamanska saker:D Tänk om det fanns en affär där man kunde köpa trummor från Day eller kluve. mm

Almatari
0

#5  det är ingen webshop vi ska ha utan en Goth/ockult affär :)

Tack för dina tips, det uppskattas

Almatari
0

Tack så väldigt mycket alla som har hjälpt till med tips, det uppskattas väldigt mycket :)

Blessed Be

Ioma
0

Ahhh ja men då är det nog inga bekymmer. Internet är mättat men det är det absolut inte med IRL-butiker.

Det finns alldeles för lite sådana!
LYCKA TILL!

Säg till om ni behöver andra tips eller hjälp att hitta leverantörer då jag har kontakt med de flesta leverantörer inom ämnet mm ;-)

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

gryning
0

#7 Kolla upp Nemesis Now, köp direkt från dem så slipper du mellanhänder. De finns i England (du kan ju handla från hela EU enkelt numera) och du måste beställa för ca 5000 kr per gång men du tjänar på det eftersom du får lägre inköpspriser.

De accepterar de flesta typer av betalkort.

De har rätt mycket inom just goth-genren, saker tillverkade i resin (plast) som de gjuter i formar och målar för hand.