Medeltid ...
Vet inte om det passar sig här men jag tipsar ändå.
Rosersberg medeltidsdagar 26-27 juli. Kom gärna och kolla! Vi har faktiskt några häxor bland oss också.
Sundsvalls Medeltidmarknad nu i helgen, skynda dit - det är riktigt bra! Tyvärr kazn jag inte vara med i år, men var med på den första.
Mvh, T

#1 Vikingamarknad är det ju
, låter jättekul! Vad brukar du ha för uppgift när du är med?
#2 Rosersberg i Stockholm, vid Rosersbergs slott. Kolla gärna vår hemsida www.nordicknight.com
OT så det förslår, eller hur 
#3 I stand corrected! VIKINGAmarknad ska det såklart vara :)
Uppgift? Tja, sist jag var med var jag sejdman, musiker och hjälpte min vän Thomas Wolf Pettersson i hans jurta och sälja lite, sen visade jag 08-orna hur man åt surströmming som en karl och drack sprit med Ukrainska (var dom väl?) drejare - men mest var jag där för mjödet, naturen och spektaklet.
Mvh, T

Å, vad härligt det låter! Men Sundsvall är lite för långt att åka just nu. Men jag kommer att besöka Gunnes Felag i Upplands Väsby 6-7/9. Jag såg att de kommer att vara i Sundsvall i helgen.
Du skrev i en annan tråd att du ska ut i skogen och öva d-bone (eller hur det nu stod), vad är det?
Mvh Ann
#5 Didjeribone, som en ohelig korsning mellan en didjeridu och en trombon.
Kolla in www.didjeribone.net så hajar du - lyssna på ljudklippen i fliken Sound.
Mvh, T

Gudars, va häftigt! Det låter ju som didjeridu som jag älskar ljudet av, ett riktigt urljud.
Det ÄR en didjeridu :) bara med extra slide-möjligheter. 10 toner istället för en.
Mvh, T

när min son hörde ljudet av trummans youtube-klipp då han spelar så gick han mot datorn och såg lite rädd ut men sa 'åå..waoow'
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus