Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1041 ggr
Hias
0

Äterligen har regnet nått Haninge!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack skyarnas mäktiga gudar och gudinnor ,änterligen så har flera dagars böner nått oss REGN,REGN moder Jord får änterligen regn åt sin sveda kropp och svalka ner sig

Återställning i balans för jorden och dess gröda /BB Hias

Lorelai
0

Då är det nog bäst att vi går ut nu då. Så vi hinner vattna lite innan regnet kommer. :)
Längtar tills regnet upphör och den där doften kommer. jag är förvånad att regnet inte har kommit tidigare här i alla fall. Men nu är det på väg även för oss.

Sådan lättnad att hon får dricka lite här med.

BiGavia
0

Här regnar det för fullt och ska visst så fortsätta med det hela dagen.

Jag är otroligt glad över att ni fått regn neröver också.

Moder Jord behöver Syster Vatten sedan kommer  Fader sol och Broden vind.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

Lyckliga er!!! Här far mörka, låga moln fram, men om det blir något är osäkert! Hela trädgården längtar efter en rejäl rotblöta nu…..

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Coturnix
0

Mulet, blåsigt, svalt och lika mycket regn som en dutt med vattenflaskan, som den man har till strykning om man inte har ångstrykjärn…:)

isnornin
0

Solen måste komma till baka imorgon!! Det kan regna hela nätterna:)

MVH Isnornin

[trumman]
0

#5 Amen!!

blodtopp
0

Molnigt och blåsigt men fortfarande inget regn. Får nog ta ett snack med vädergudarna minsann *S*

isnornin
0

#6 haha;) jag tycker inte om regn!

MVH Isnornin

Mist
0

Jaha !!

Här kom det 6 droppar och sen va det över , blåser gör det i massor , men inget annat . Vinden är för 17-gubbar varm i massor….när kommer regnet hit då ?
Hmm det har brunnit i skogen ovanför skolan här..i söndags , så ja vi behöver regn med.

Dock får det gärna va uppehåll i morgon då barnen slutar skolan :)
* kramar å tankar till er alla *

Outrageous
0

Här i väst har vi ännu inget regn, men jäklars vad det blåser idag!

Wargmane
0

VA ? missade regnet GBG ….lite högre upp kom det regn tidigt på morgonen …luktar underbart ute nu !

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Outrageous
0

#11 Jasså? Hm kanske det kom här också en snabb skur, men måste vara när jag sov då. Så har det väl torkat undan nu.

Brokenfether
0

Kanske dax att Broken knallar ut på gatan och dansar lite…Fot i munnnen..

Känns inte bra alls att det är så torrt.

Anco
0

trodde det skulle komma regn här…. men,men det var falskt alarm! Mörka moln och rejäla vindbyar, men inte kom det nå´regn för det…..

fairytindra
0

inget regn över halmstad heller …än så länge i alla fall. Men det blåser härligt och det gillar jag kram tindra

Jodrena
0

#11 då ljög inte killen ändå? För jag märkte då aldrig av något regn men han sa att det var blött på backen i morse. Jag har inte sett något regn, lika torrt på backen som igår tycker jag.

Hadina
0

Inget regn här heller, Men det blåser attan här!

Moder jord skriker efter vatten nu!

Anco
0

Blåsten stillnade och det kom….. 4 droppar.
Attans!!!!
Nu börjar båsten om igen. Hua

Outrageous
0

Jag såg två träd som vinden brytit när jag var ute förut. Riktigt stormigt idag.

Hias
0

Tack kära vädergudar nu öser de ner och Moder Jord får en hel massa Väta Bless /Hias

spindelfot
0

Bra att det regnar i haninge, jag lämnade en stor svart fläck från vattenpipe-kolet på trappan upp till jolandas torn.. ;) fint att den sköljs bort så slipper jag skämmas.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

blodtopp
0

Nu har det regnat lite här. Eller lite i alla fall över mitt hus. På andra sidan stan vräkte det ner! Fusk att bara de fick, och det syntes tydligt att det var mycket de fick också… *S* Men det verkar vara lite mer på G, så jag är glad för det lilla som kommer =)

Jodrena
0

här kommer då inget. det knastrar under fötterna när man går på "gräset" :( brandbilarna har fullt upp har det låtit som flera dagar i sträck.

Outrageous
0

Det kom typ fem droppar sent igår. Det är allt jag sett. =/

Jodrena
0

äntligen! en riktig skur. Då passade jag förstås på att gå ut och glädjas med regnet. Molnen verkar dra någonstans söderut så snart kommer det nog till dig med Outrageous!

Outrageous
0

#25 Åhå! Hoppas då! Så att gräset blir grönt igen!