Hur underbart är det här!?

Dumma bild! Men ni får väl ligga ner och titta då, Haha! Man kan inte kräva för mycket av en humanist heller…

Ja, helt underbart!! Så vackert!
Jag har en syrén i min nya lilla trädgård och doften är beusande…! Tyvärr utblommad nu, lagom till studenten på fredag. :(
Njut av dina vackra blommor!

å så vackert!!
MVH Isnornin

Så vackert och vilken underbar doft har oxå syren hemma på borden BB Hias

Ha, jag kom på hur man gör! Ni kan resa er upp igen!

Vilken fin tapet!
MVH Isnornin
Känner doften genom bilden, åhhhh. Mina 2 syréner är utblommade redan. Däremot har min schersminbuske börjat blomma. Åhhh…. den luktar underbart på kvällen!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Vad vackert LailaBaba. :D Grönska av alla de slag är alltid hänförande.

#6 Ja visst är det, det är Duros gammelsvenska. Jag har bara "gamla" tapeter. Huset är ju från 1846 å lågt i tak så det passar bra. En del tycker det ser ut som det bor en pensionär här, hihi! Jag har bara gamla skruttiga saker, det är fint tycker jag. Vissa tycker väl jag lever i största misär säkert.

#9 å så avundsjuk jag blir!! Min dröm!!
MVH Isnornin

#8 Ja det är det verkligen. Det är som att man glömmer år från år hur det var när det grönskade och blommade. Det kanske är tur, vi blir lika glada varje vår.

#11 Ja.. *ler* jag står som barn på spänn när jag ser snön töa. Jag tycker mycket om vintern. Men när den börjar avta så står jag redo att supa in den första svängen med dofter.Ja.. jag står i flera månader och väntar. Det är värt det.
Så en dag.. den dagen.. då kliver man ut och känner det. Doften av träden och buskarna som har slagit ut.
(Nu har åskan kommit tillbaka hit. )
Vilken vacker tråd! Ja syrenerna är jättevackra och med den fina soffan och tapeten som vacker bakgrund.

Härlig fluffig bukett! Mina syrener står i fullaste blom så jag ska städa ikväll och ta in en bukett imorgon bitti.
Och jag kan upplysa att jag inte känner någon som bor så mysigt som Lailababa. Det är härligt att vara på besök i hennes gamla ombonade stuga. :-)
Hur underbart som helst! :) Allt,syrener tapet o soffa…mysigt.

jag blir så avundsjuk på alla som kan ha massa doftande blommor i trädgården och på köksbordet och altaret och, ja, i och kring sina hem helt enkelt :( själv tål jag ju inte pollen.

Ååå vad härlig! Saknar syrener!!!!
Här är allt redan avblommat:(