Häxor iFokus

Häxor

Etikett: byteshandel-vänner-emellan
Läst 1491 ggr
lotta2
0

Ny pendel söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag slog till med ett impulsköp för ett tag sedan, en ny och vacker pendel. Men jag gillar min gamla och är van vid den och denna ligger bara oanvänd i en låda så kanske är någn här intresserad av den? Aldrig använt den ens.

Pendel i bergskristall med silver infattning stämplat 925 med en liten behållare ovanpå där man kan stoppa in hemliga saker, örter eller vad som helst. 4 stycker röda stenar är innefattade på toppen och framsidan, jag minns inte vilken sten det var just nu men om hjärnan börjar funka återkommer jag med mer info. Själva pendeln är 6.5 cm, totallängd 8.5 cm,

Köpte den i Varberg på Guldkorn för 550 kr, jag vill ha 300 kr eller kan också tänka mej ett byte om ni har något intressant i era gömmor…

Allt gott/Lotta

lotta2
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på behållaren / gömman på toppen. Jag vet att foto är dåligt, det är mobilen…Är det någon som vill jag ska skicka bättre bilder så skicka ett pm med er mailadress då.

Lorelai
0

Jag är mer än nöjd med min, men ville uttrycka ett:
Oj! Vad den var läcker.. jag skall tänka på det dock.

Hias
0

Va snabb på pm där nu ser jag priset kan jag absolut tänka mig att köpa BB Hias

Hias
0

Jag har en del dels så har jag en halskedja med Hecate som jag inhandlade på ISISkammare för ett tag sedan som jag dock inte brukar oxå ett impulsköp sedan så tillverkar jag olika skyddsamuletter finns i trådarna jag tillverkar olika magipåsar oxå en tråd samt badsalter/ BB Hias

Jodrena
0

oj! Mitt hjärta förälskade sig i den! hm. pengar har jag ont om och inget vettigt att byta med som jag själv inte behöver. Om ingen annan slår till kanske du vill hålla den åt mig tills jag får pengar?

Outrageous
0

Åh vad snygg den var. Tänk om man vore rik. hehe

lotta2
0

Hehe, det är flera som är jätteintresserade, men ingen har kontanter just nu. Helst vill jag ha pengar nu jag med, så jag kör än så länge med den gamla vanliga varianten först till kvarn får köpa. Ingen som har pengar nu som är intresserad så annars sätter jag upp er som intresserade så kan ni återkomma när kulorna rinner in igen.

Har det varit något speciellt denna månaden? Jag har också haft en helt osannolik utgiftsmånad med de mest oväntade utgifter och verkligen inte lite heller… Har hört andra som också haft så denna månad. Något i luften? Lustigt!