Låt mig presentera...
…mina nya medarbetare: Lailababa och Isnornin! Två härliga, kloka och begåvade häxor som jag känner skulle kunna vara mycket värdefulla i arbetet med detta forum.
Jag känner båda två sedan flera år tillbaka och har goda förhoppningar om ett givande samarbete. Det var en glad överraskning för mig att de ville ställa upp på detta, det känns verkligen bra. :-)
Mvh Iram, sajtvärd

grattis till de bägge nya medarbetarna
Grattis! Hoppas ni kommer trivas med er nya post;)

Hurra vad bra för oss alla! ;)

Åh va bra! =) Skönt att du fick tag på några så du slipper hålla ordning på oss själv ;o)

Var välkomnade till era poster systrar! :D

Grattis till er båda!! Det här blir jättebra!

Låter jättebra det tycker jag :D Grattis och må ert arbete giva oss alla ny energi.

Tack så mycket! 
MVH Isnornin

De känns tryggt me de båda vi din sida Iram Så Grattis till eder nya position /Hias
Grattis!

Mvh, T

Grattis till ett bra val!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Grattis och välkomna till ert nya värv.
Det kommer att lyfta forumet till den nivå vi haft !:)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Grattis till er bägge…*L och skönt för dej Iram. Kommer nog att bli bra detta! BB/B

Kan inte tänka mig några bättre. :-)
Grattis!

Ja jag är väldigt glad. Nu känns allt mycket lättare och roligare igen. Kanske man till o med kan börja ta igen lite förlorad nattsömn. :-P
Eller som Isnornin uttryckte saken: Nu kör vi så det ryker!

Härliga Medarbetare Iram,känns som väldigt fina & varma kvinnor.
Grattis! kram//W

#16 Waara systrami du har så rätt i dina känslor de är två helt underbara goa Häxor …

Gratts till er alla tre, Iram som får avlastning och Isnornin och Lailababa till medarbetarskapet!

Tack alla, ska göra allt för att tillföra nåt bra och nytt. Jag är inte mycket för kramar, så ta inte illa upp om jag låter kort, det är bara så jag är. Kramas gärna på riktigt istället.

#19 LailaBaba Kramar är inget som nödvändigtvis behöver stå där finns så mycket andra ord som tydder på omtanke och värme / Och vet att du kommer göra din plats given/BB Hias

Grattis :)

Grattis grattis :) det kommer bli kanon!
(Iram: betyder det att det inte blir audition på träffen? =( ) ;)

Lycka till med sajten!
Själv lämnar jag den nu.
Tack och hej, leverpastej.
Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

Mycket gott att höra! :) Skönt att du får hjälp Iram! Ett gott och klokt val. Grattis tjejer till de nya posterna!