Doft och färg sökes..
Jag letar efter bra sidor på netet som säljer färger och dofter till tvålar mm…. Har nästan slut på alla mina färger, vore roligt med lite nya sorter:) Är det någon som har tips om bra sidor vore jag tacksam, vet om panduro och crearome;)
MVH isnornin
MVH Isnornin
Hejsan !
Panduro är bra :)

Olea Naturtvålar säljer ljuvliga doftoljor till tvålar:

Crearome. Fast där måste man beställa för minst 500 kr. Inte för att det är några problem att komma upp i den summan, det är ju bara det att man inte alltid har råd…

Tack tack, gärna fler tips!!
MVH Isnornin

Hej! här kommer jag med ett par tips på bra länkar..
http://www.websitefolder.net/isiskammare/Vara_Varor.asp
http://www.amuletten.net/index.php?cPath=52&gclid=CM7T0Pygu48CFQscQgodiRSxBw
Hoppas du hittar något! BB Hadina

Tack för länkarna Hadina! Å så mycket annt kul också!!:)) BB
MVH Isnornin

Det var så lite så *L* Hoppas du hittar något som kan vara till hjälp.. såg dock att det är lite svårt och hitta någon bra färg. Men kanske det skulle funka med karamellfärg??
BB :))

Trot långsamheten så är jag uppriktigt GLAD för att det funkar igen här!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

BD.. Håller verkligen med dej!!!!!!!!!
Det är bara att ha tålamod när det är lite segare *S*
naturliga färger som örter, gurkmeja, kakao, paprikapulver, kaffepulver mm!

Hej isnornin! man kan även finna på tradera auktioner.
Kramar!

"Putt"

*putt*
Förvaringsburkar och flaskor letar jag efter nu också!!!
MVH Isnornin
Då är vi två Isnornin. Var hittar ni det ni ska ha?

Astrina: Om du åker till Karlstad har Crearome återförsäljare i MittiCity-gallerian. Eller rättare sagt, i samma byggnad men på utsidan. Där finns det både flaskor och burkar och sånt =)
Blodtopp: Ja, jag vet. :D Jag var in där första gången i förrgår, jag har totalt missat den tidigare. Tyckte det var en mysig affär. Jag är bekannt med Crearome sedan tidigare men är ute efter alternativ. :)

Crearome o panduro vet jag om, + länkarna som ni har lagt in här, men det finns fler, men VART ska man leta hur ska man googla?? Jag är så dålig på att leta på netet!
Iram ska vi åka till Karlstad?? o kålla läget;)
MVH Isnornin
Jamen kom hit med er!! 
VART och HUR är två bra frågor som jag också grunnar över…

#18 jag är så trött att jag fattar inte frågan;) Finns det några fler roliga butiker man kan besöka i Karlstad, jag tror inte att jag har varit där förut?
MVH Isnornin

är den butiken i Karlstad bra? tittade lite på sidan, svårt att se…
MVH Isnornin
#20 Delar av butiken är bra, de har sortiment från Crearome vilket innebär lite flaskor och burkar att välja på, mycket aromaoljor och relativt mycket örter. Sedan finns det andra oljor, saker man behöver för att fixa egna saker.
Övriga Karlstad..hmm..Det är en mysig stad med himla många uteserveringar, det är en sommarstad helt klart men butiksutbudet är faktiskt inte det roligaste. Eldopalen är en favorit hos mig, en liten New Age butik. Annars är det det vanliga utbudet frånsett en och annan mysig inredningsaffär. Hmm det beror jo på vad man är ute efter oxå.. :D

jag är sugen på nya idéer, vill lära mig något nytt!!
MVH Isnornin

#16 Aha. Ja, när det gäller sidor på nätet har jag faktiskt ingen aning om vart det kan finnas.
Och JA! Klart ni ska åka ner till Karlstad, isnornin =) *bestämmer* 
Eldopalen har (enligt mitt tycke) tyvärr tappat mycket av den rätta känslan efter att de bytte ägare, men den är bra ändå. Men det finns ju helt klart andra mysiga butiker i stan. Och det är en mysig stad överlag också =)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Apropå färger så skulle jag på fest och eftersom mitt hår hade flera färger efter vintern så skulle jag bleka ner lite och färga i honungston, så jag åkte och inhandlade två paket. Blekte håret och därefter hade jag i färgen..trodde jag..det var blekmedel en gång till.. jag hade tagit fel och håret blev kritvitt, ve och fasa vad göra när man bor långt ute på landet och inte hinner till någon affär. Jo jag tog te och det blev jättebra, och det sitter. Kom att tänka på teet för jag har målat många trämöbler med kaffe för att dom skulle bli mörkare.
Tricks från tokig kärring.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#24 Jag håller med, Eldopalen har definitivt varit bättre! Bäst var den för 10-talet år sedan
. Finns ju dock inte så många andra affärer att välja på med det utbudet längre, eller känner du till någon?? Förr fanns ju Eiwys presentaffär med anslagstavla och cafédel.. Kan du rekomendera någon butik? Gäller det annat utbud är Noll54, inredningsbutiken, min favorit.

#27 Jag är ännu inte så hemma i Karlstad. Trots att vi bor så pass nära ändå, så har vi inte varit in så ofta. I lördags var första gången jag dessutom körde bil inne i stan utan sambon… *S* Han har alltid varit med och lotsat mig annars. (Men jag kom in på rätt gata till slut, för jag visste hur det skulle se ut där jag skulle svänga.)
Så tyvärr kan jag inte så många mysiga butiker. Än. Men jag får väl ta mig in utan honom nån dag så jag lär mig hitta bättre 

putt!
MVH Isnornin