Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1029 ggr
sanaya
2008-05-22 16:26
0

Maximal förberedelse

Jag har ett möte som känns jättenervöst, men också viktigt. Det är lite av en dröm också att det blir av, eftersom att jag önskat det länge.

Nu har jag köpt en blomma i den färg som den dagen mötet ska ske har (det är den dagens planet som styr och färgen på planten alltså) som jag tänker vårda ömt. Jag har också lagt ett bud på en sten som jag tänker ha på mig den dagen. Månadsten från månaden då mötet ska äga rum. Allt för att det ska gå bra.

Vad gör ni när ni vill få ut så mycket av någonting?

Waara
2008-05-22 16:30
0

_Det låter som om du förbereder dej väl,det har jag aldrig tänkt på det du gör med stenen o blomman,lät fint.
_Jag brukar försöka sova ordentligt,börja dagen med en skogspromenad om det e väder..meditera,äta ok,o bestämma mej för att det ska gå så bra som möjligt:) Framför allt vad jag ville säga dej var:LYCKA TILL :) *BB//W*

[trumman]
2008-05-22 16:32
0

Jag oroar mig inte iaf, att hålla på som du gör skulle jag inte klara :) för mycket stress, och man bygger upp en massa skumma vibbar runt det som ska hända. Hönor av fjädrar + kontrollbehov som jag inte ser som sunt.

Jag förbereder mig hellre för uppgiften, och sen tar jag det som det kommer och försöker vara så mycket i Nuet då som möjligt. 

Mvh, T

sanaya
2008-05-22 16:36
0

Tack!!

Ja, det är bra att sova ordentligt, och en skogspromenad, meditera och äta, ja det är viktiga saker som jag inte får glömma! Och när jag läser vad du skriver kommer jag på att jag kan ha positivt tänkande också, det får jag inte glömma!Glad

BB/S

Waara
2008-05-22 16:38
0

#3 ..Du ser…det är lättare än vi tror ;-) Positivism!

sanaya
2008-05-22 16:39
0

J#2 Jo, du det där med stressen är mig en vetenskap för sig… Jag har tänkt på det också om det kan vara uttryck för det. Usch, det är inte helt lätt! Tack för dina rader! Ger mig något som tål att tänka på.

sanaya
2008-05-22 16:54
0

Men om man bortser till anledningen till varför jag gör det här, vilket egentligen inte borde spela någon roll, så hade det varit kul att höra vad ni gör för att ge en extra skjuts till saker och ting. Jag hade kanske bara kunnat fråga det utan att gå in på mina egna skäl till varför jag gör som jag gör.

Det är inte bra att dra upp magi och grejer i onödan, men mitt intresse till det här har legat i träda under en lång tid och nu har det blossat upp, jag tycker det är roligt igen. Kanske är det en U sväng jag gjort i min andliga utveckling, eftersom att det här med magi oftast är något man intresserar sig för i början.

Jag tycker mer om att fira sabbater och fullmånar, liksom mina försök att närma mig gudarna. Men nu har jag nog gjort som en form av U-sväng som sagt var. Det kanske också är en del av ens utveckling.

Marlene_Olsson
2008-06-07 02:44
0

Jag e int sinnessjuk. Jag är inte sinnessjuk. Iam not insane. Men det krävs en dåre för att remain sane.

Tillbaka. Fan vet varför. Men här händer det grejer ser jag, på det här forumet. satan i helvete. Och jag brukar aldrig svära i skrift.

Jag har sett hur folk sagt saker som att "om de inte vill vara här så får de väl gå!" Om en älskare skulle behandla mig så skulle jag tacka min lyckliga stjärna att jag kom därifrån.

Jag har sett kommentarer om att människor ramlar bort av sig själva. som om de skulle vara av en sämre sort? Jag tror att det är tvärtom, jag. Det visar på styrka att inte lägga ner energi där man uppenbarligen inte är varken saknad eller välkommen.

Outrageous
2008-06-07 04:21
0

_"Om en älskare skulle behandla mig så skulle jag tacka min lyckliga stjärna att jag kom därifrån."
_
Ogenomtänkt att jämföra ett forum med en älskare måste jag säga. Otrolig skillnad. De som inte trivs på forumet får givetvis lämna om de vill. Alla kan ju inte anpassa sig efter någon enstaka individ. Man får ju följa utvecklingen och sedan välja om man vill vara en del av den eller ej.

"Jag har sett kommentarer om att människor ramlar bort av sig själva. som om de skulle vara av en sämre sort?"

Ett väldigt konstigt antagande. Ingen har sagt att någon är sämre, bara att det är ett forums naturliga utveckling.

Skapade du en användare, endast för att tillföra mer dålig stämning, och sedan ta bort den igen? Verkar otroligt onödigt i mina ögon.