Dagens Glädjeämnen 6/6
God Morgon alla vänner….
Nyss vaknat efter en mycket trevlig Studentfest i gårkväll….och nej jag är inte bakis…jag körde…*S*
Sommaren fortsätter med strålande sol…och både eldnings och bevattningsförbud, vilket iofs inte gäller mig då jag har egen brunn…
På tidag har de lovat regn här…och det är faktiskt så att jag ser fram emot det!
Satt igår och menede för frid på forumet, för lugn och styrka …för att det ska bli vad det var , må så ske!
May your day be Blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Också nyss vaknat till sol och fågelsång. En underbar dag, igen.
Börjar också se fram enot lite regn, gräsmattan börjar se ut som välanvänd halm…
Och en glädje att komma in på forumet… igår var det som om det gått troll i hela datamaskineriet…. nästan omöjligt att logga in här!
En underbar dag till alla… BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Idag är det en högtidsdag.. Idag är det brandkårens dag här. Jag tar med mig min son bort till brandkåren och han får sitta i brandbilar.. åka upp med den där liften. Spruta vatten.. se på eld och en uttryckning.
Men vart är min kamera!?? Hur skall jag kunna dokumentera denna högtid utan den?
Jag önskar er alla en fröjdefylld dag, men sol och kärlek.:D

min dag och helg kommer att tillbringas i den underbara staden Helsingborg. Vi ska bo på vårt favorithotell Marina plaza , och idag tänkte vi åka över sundet och gå och strosa där lite. I kväll blir det middag och underhållning på Wallmans salonger. Imorgon kommer vi att shoppa i helsingborg och ev oxå träffa vänner. Detta är vår en vecka försenade bröllopsweekend. kram tindra

God morron allesammans!
Dagens glädje sitter i från igår :))
Solen skiner och det blir en ljuvlig dag denna
Sveriges nationaldag!
Önskar alla en givande, skön och kärleksfull dag!!
_
Brightest of Blessings to all of you!!
_

Då ska vi se;
Dagen verkar precis så underbar som ni säger. En 8månaders lillasyster på topphumör som kör runt i sin pansarvagn till gåstol och attackerar allas fötter och vrister, strålande sol, frisk luft och nyvattnade giftväxter. Dessutom rinner ekonomin till sig, och fötterna mår bra av att gå barfota bland maskrosor och backtimjan.
Blessed Be

Sol

idag blr det grillning, några öl och en nystädad lägenhet :) Perfekt!

En sval lägenhet och Flogging Molly.

Kanske en fika med en kär häxväninna jag inte träffat på länge. 

Strålande sol och ikväll åker jag är med på en Gaiameditation på Omberg. Magiska och mytomspunna Omberg som jag har en alldeles speciell dragning till Mysigt och trevligt också med lite ceremonier på Ombergs hjässa. Tillsamman med goa vänner….
God eftermiddag! Värmen är tryckande och det dricks mycket vatten för att orka med. Glädjeämnen än så länge är ett besök av min tvillingsyster idag. Ett telefonsamtal som innehöll både det ena och det andra…*L Mycket spännande…
Önskar er alla en trevlig fredag! BB/B

#9 Flogging Molly, jättebra!
#11 Åh, minns inte vad hon heter, en häxväninna till en annan häxväninna. Men hon bor på Omberg iaf och har en liten butik i Vadstena. Kommer du att träffa henne i kväll? En härlig kvinna som jag lärde känna lite grann när jag var med på Medeltidsmarknad i Vadstena.
Själv ska jag träffa en väninna (ej häxa). Vi ska sitta på en uteservering och äta och dricka öl, mums. Sen går vi hem till mig och sitter och pladdrar på min balkong i kväll.

låter härligt alla som ska ut och ficka med vänninor med mera
Själv ska jag ut på picknik och plocka lite örter. när jag kommer hem ska jag baka. är så härligt att känna doften av nybakat så kommer någ gå ut en runda bara för att sedan komma in och omringas av den.
och imorgon ska vi ut och bada
Har inte bränt mej trots en hel dag i solen :) Goa vänner o glada barn ska förgylla min kväll,hoppas ni alla får en fin kväll..tassar ut igen..solen lyser än o örterna har nog dragit iväg en centimenter eller så idag ;)

ja vilken dag det har varit…
är som att ladda batterierna att vara i solen,jag å
Häxan Nordstjärna med våra telningar har vart på stranden idag oxå, bäst att passa på väderleksrapporten varnar för mulväder om ett par dagar iallafall här på västsidan!
ja bra mår man !!
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Jag fick möta huslarven öga mot öga, och så häxspa det var juste! :)
Känner glädje ikväll och det är för att jag bla tror att stämningen har vänt i forumet. Sann glädje! Turbulensen jag känt av i mitt personliga liv sista tiden av både glädje och frustration har lagt sig till ro….det är härligt när man får en insikt och ett uppvaknande. Det som sker,sker av en anledning och det har jag börjat acceptera. Glädjen att bara vara,betyder mycket för mitt välbefinnande.
Hoppas natten blir sval och era drömmar ljuvliga…BB/B

Vill tacka er för en fin dag här på forumet!
Nu ska jag krypa till sängs.. värmen tar på en :))
God natt alla.. må er natt bli lugn och fridfull!
_
Brightest of Blessings to all of you!!
_

Ja jag är glad över den återvändande tonen här. :D men shyss.. väck inte trollen. ;)
idag har varit en bra dag.. en väldigt bra dag.

Ja jag är glad över den återvändande tonen här. :D men shyss.. väck inte trollen. ;)
idag har varit en bra dag.. en väldigt bra dag.

GS…så jäkla söt…

Visst är den. :D
#25 Bakisfötterna pekar åt varsitt håll….hahaha super charmig

ASG….åh,va gooo…

Minst sagt. ^^ Nästa helg får jag hem ett par fina kaniner, då blir det mycket djurbilder. :)
#29 Då hoppas jag man får se lite av dom bilderna sen….du får meddela var du sätter in dom….
Godnatt och sov riktigt gott….BB/B

#30 Det ska jag :)
Godnatt och dröm vackert.

Tihi! Vilket litet fluff =) Vill ni se ännu mer übersöta djur ska ni kolla på Cuteoverload. Men akta så ni inte får hål i tänderna *S*
Själv är jag jätteglad över ett par pm jag fått ikväll! Ni rörde mig in i hjärtat med dem 

#32 Haha vilken härlig sida :D