Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1225 ggr
Endroppeihavet
0

NYA REGLER!!!

Jag har kommit på att det e jättejobbigt att komma hem efter jobbet o se att ni fortsatt skriva utan mig… för när jag läser något intressant o tänker kommentera så händer d att någon sagt d innan mig?!

Så den nya regeln e då att ni får inte skriva när jag inte är här.

Jag kommer få en stor symbol uppe i vänstra hörnet så ni vet att JAG e på plats. En neonskylt med texten "DA BOMB" 

För övrigt så e jag inne mycket här på natten så ni får nog helt enkelt anpassa hela era liv efter min dygnsrytm. Sorry men sånt e livet boys and girls.

Ni måste också tilltala mig som vördade storförstinnan eller ers majestät.. eller något likvärdigt, jag e ju inte helt omöjlig!

Så. Det nya riket är här och jag är kraften nästintill gud.

Räcka ut tungan

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

blodtopp
0

HA! Pilutta dig, men jag vägrar underställa mig andras order SkrattandeRäcka ut tungan Hädanefter kommer jag bara skriva på dagen och massor *S*

Endroppeihavet
0

#1 Hur vågar du tala utan att nämna den heliga titeln! ingen chokladsås på din banana splitt ikväll!

Jag e ledsen men ibland måste man ge hårda straff. ack o ve.

blodtopp
0

Vilken tur att jag inte äter varken chokladsås eller bananasplitt då, så jag slipper sakna det =)

Iram
0

Hihi, vill du bli Sajtvärd? Det är gratis!

Ignisintus
0

Jag utmanar ditt styre!!!!!! möt mig 03.00 vid den stora plastgranen i garaget och ta med din bästa krigare!!…..men kom ihåg att jag utmanar så jag bestämmer reglerna och som i alla "macho"-tävlingar finns det bara 1 regel!!…….Jag vinner oavsett för mitt kampkvalster har rosa glasögon!

el… ä h skit i det du får vara överkjesarinna el, vad du ni vill ha för titel men kom ihåg att det ligger på dig att ordna fri sjukvård/tandvård/psycicvård ect och fri bensin till alla elbilar som kommer att vara obligatoriskt så klart!

Din kram-mjuka undersåte Matea

PS; får jag bli ers höghets skattmästare?? *evil grin MUAHAHHAHA*

[trumman]
0

Så länge jag får vara narr så får ni va va ni vuill!! :D

http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/4129313/2/istockphoto_4129313_cartoon_court_jester.jpg

Endroppeihavet
0

#4Ja.. hur d till egentligen? anmälde du dig bara? 

#5 "men kom ihåg att det ligger på dig att ordna fri sjukvård/tandvård/psycicvård ect och fri bensin till alla elbilar som kommer att vara obligatoriskt så klart!"

För att inte glömma hur sjukt mycket bananer jag måste köpa till allas banana splits, där lgger ju den riktiga kostnaden ;)

#6 Damn vilket coolt kungarike. Alla får vara precis vad de vill! 100 stycken prinsessor eller prinsar eller tandläkare. För vi behöver ingen ekonomisk struktur!  Länge leve forumkungariket HIF!

Iram
0

Nä, det fanns ju inget häxorifokus så jag frågade ifokus-grabbarna om de inte tyckte att det borde göra det. :-)

Vekka
0

Förvånad……Oskyldig……SkrattandeSkrattandeSkrattande

# Otroligt!! Trumman!! inte visste jag att du hade en tvilling! #S# #S#

kramar

[trumman]
0

#9 Vaddå tvilling!? O_O Det är ju jag!

Sebastian
0

Haha. Fri bensin till ELbilar kan jag bjuda er påSkrattande

[trumman]
0

#11 Och större segel på tågen hoppas jag!

Anco
0

#12 det är ju ´nt tåg som har segel, det är ju mopederna….*pilutta dig* :D

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

[trumman]
0

Moped, tåg… och vad menar du är SKILLANDEN!??! O_O

Sebastian
0

Visst bjussar jag på det med. man är väl generöst lagd:D Jag bjuder på grattis vind från luften med och ljus från solen. varsågoda:D

Hoppas ingen kommer nu o vill ha ett segel till ett tåg bara..

Endroppeihavet
0

Härskarinnan steps down. De ekologiska bananerna har gått upp i pris.

[trumman]
0

Men knektarna robbar pöbeln på dubbelt, nej TRIPPELT så mycket skatt, så dcet jämnar ut sig! :D