Ber om bra väder
Idag är det mindre än en vecka kvar till bröllopet och vädret har ju varit exemplariskt under en längre tid nu. Därför undrar jag nu om ni kan hjälpa mig att be om soligt fint väder på lördag. Vi ska ju ha ceremonin utomhus så vi är ganska beroende av att det ska vara i alla fall uppehåll. Tack på förhand kram tindra

Vilken dag exakt kommer ceremonin att gå av stapeln?
Och förresten så vet du väl att det betyder lycka att bruden får regndroppar i håret? Fast man vill ju inte gärna bli genomblöt… *S*

Vad underbart med bröllop!
Jag önskar dig all lycka i världen med det här stora steget i ditt liv. Jag hoppas det blir ditt drömmars bröllop.
kram på dig!

Jag ska tänka på er och hoppas på gott väder! :)
Får verkligen gratulera.

Du vet att jag gör de mesta för din dager och må min gåva få ge dig harmoni och frid för dagen Blessed Be /Hias
Enligt prognosen jag såg tidigare idag så skulle det fina vädret hålla i sej iaf här över Halland ändå till helgen. Länge sedan det regnade här hos mej, mycket vattnande i landen blir det nu.
Vad härligt m ett utebröllop och med din fina kvast som jag kikat på i fotoalbumet!! Massor med lyckoönskningar från mej till ett härligt bröllop.

det verkar som ni fick fint väder eller hur? :)
Nu däremot tror jag det är dags att jobba för regn , annars går det illa med årets skördar…
Hur gick det tindra? Fick ni ett drömbröllop? Vi är ju nyfikna, ju!