Vilka åker till Tornet i Blåkulla den 9:e?
Har sett att flera av er planerat åka dit, och det är ju jättespännande! Fast är det bara jag som inte känner någon irl? Det gör ju inget förstås, jag har ju varit där många ggr och bara en gång med någon jag känt innan.

Jag känner ingen IRL ännu men kommer att vara där och det blir första besöket för mig så det känns extra spännande. :)

Tipsar om att ta med raggsockor och en varm kofta ifall du är frusen eftersom det brukar vara ganska kallt i tornet på kvällskvisten…och kanske nån dricka eller nåt att äta på till pausen om du vill.

Tack för tipset :) Pausen?
Måste säga att jag är nog ganska ovetande över huvutaget här.

det brukar vara en liten kiss- och rökpaus för de som behöver 

ah oki
Vad snackar ni om!? :D

Vi är några som ska besöka månklubben nästa måndag, eftersom det är första gången jag åker dit har jag lite dålig koll på exakt vad som händer och sker men för lite info se:

Hej lia! Så din dator funkar nu :) trodde att den aldrig skulle komma hem välbehållen igen nästan
Jag skall dit!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

#8 Nej du inte jag heller när siba till och med skrämmer upp en med att de gett order om att den ska skrotas är det inte kul ;)
Vi får snacka ihop oss bättre om när och var vi träffas. Kan hända att jag är i sthlm under helgen oxå men inget säkert ännu :)

Jag tänkte också vara i sthlm i helgen, men annat dök upp - ska vara i torpet istället, och sen måste jag jobba på söndagen..tråkigt med jobb men det kommer bli roligt att vara på landet.
Annars tänkte jag som jag sa förut.. dyker upp så tidigt jag orkar på måndagen i sthlm.. kanske kring 11, och sedan lurkar jag omkring och kollar i affärer och fik.. flörtar lite med hias och försöker få till en dejt i tornet;)
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

#6 Trumman kära vän vi talar om att besöka månklubben som är hos Jorlanda den tredje i hennes torn här i Stockholm.
#10 Klart vi skall ses men åter igen så tar jag en dag i sänder me tanke på att man vet aldrig va som kan ske och tyvärr så har min ena dottra varit lite dålig här hemma igen kom hem i går helt röd och uppsvullen pgr av starka solen trots att vi klätt henne för att kunna va ute. Men ring mig då du anländer hit till Stockholm på Måndagen så skall vi se va vi kan åstakomma…