Klar =)

:) fint. hur vävde du in örterna? är de inuti?

Jaha.. Jasså är det sådär den där fungerar. Jag fattade inte när jag såg den första gången. Tänkte att snodden där var någonting stadigt fast på dockan. Kul grej det där.. får ta och skaffa en sådan.
Vilket gulligt armband Juvela! :D Vilken lämplig grej att ha just för att göra kraftarmband och sådant.. Smidigt värre. Det inpirerade massor.
Tack Lorelai =D Ja passar perfekt. Tur man hade en mamma som inspirerade en till en massa handarbeten när man var liten^^ Härligt, det som var tanken. =)
Va, kul att det funkade och fint blev det.
Vandra i Ljus å Skönhet

wow, vad fint det var..!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Snygg och kul idé. :)
Ja, tack för tipset med påtdockan BiGavia
Funka riktigt bra. Hittade dock inte den påtdocka som jag pysslade med när jag var yngre så fick gå ut o köpa en ny.:P
#6 & #7 Tack tack :)

vart får man tag i sånna? ^^

Vad fint det blev, hade lite svårt att förstå när du skrev i den andra tråden om påtdocka. Vad är det för sorts garn, kan man använda remmar av skinn kanske?
#9 I en garnaffär eller tygaffär, panduro, www.slojd-detaljer.se. Kan ev hitta i nån leksaksaffär med ^^
#10 hehe ja det var lite svårt att förklara med ;) Jag använde mig av ett garn som heter Bamboo (70% bamboo, 30% bomull). Ja du kan ju alltid pröva =P Så länge det inte är för tjock, ska ju få plats i hålet på påtdocka med.

Svartmask! Kolla på Mazzarin här i stan. Har hon inte kan hon ta hem från slöjddetaljer utan att det blir dyrare för dig =)

Kul grej å fint jobb, en sån där måste ja skaffa mig
SEV 
#13 Tack SEV.
Ja det är riktigt kul, o rogivande (och går rätt snabbt). Gjorde en till min kära mor idag.

Jättefint!
MVH Isnornin