Tyck om du ja-tråden
Ok! Detta är motreaktionen till alla neggo-trådar.
Här skriv vi "ja tyck om du ja"-trådar. Så det så!
JAG TYCK OM DU JA HIAS för du verkar leva som du lär, går fullt ut utan att bry dig om va folk tycker, du kör på i 100 med alla saker, attribut och plancher du kan som har med höäxeri att göra, du är givmild med dina badsalter och andra magiska saker utan att förvänta dig ngt tillbaka och du skriver som min farmor pratade :D dessutom har du har en zigenarbalkong som är värd en guldmedalj!!!
Så, nu är det ngn annans tur att lovebomba ngn med härliga positiva vibbar!!
Kom igen nu, kör så det ryker! :)

Dig har jag ju redan love-bombat i gästboken då, men jag är så tråkig att jag vill lovebomba ALLA här inne!!!
Det är tack vare Er här inne på forumet som jag äntligen har kommit igång med mig själv. Det är tack vare Er här på forumet som jag börjat tänka annorlunda på vissa saker. Det är tack vare Er på forumet som jag numera känner mig tryggare i mig själv! Och det är tack vare Er här på forumet som jag både vågar och vill leva ännu mer öppet än jag gjort tidigare, då ni inspirerar mig med erat leverne och vad ni gör.
Kramar till er ALLA!!! Ingen glömd alls, jag gillar verkligen alla här inne, även om jag inte alltid håller med om det som skrivs ;o)

Tycker att nu vill jag ge dig en Mega Kram trumman du är oxå en rättfram person som står för vem du är och de är något som jag uppskattar enormt.
Kan säga så här att jag har funnit många som har goda egenskaper i sig och lyfter fram dessa och skulle säkert kunna gå flera steg fram åt rätt håll.
Visst är de kanske så att vi inte har egenskap av att leva som jag gör men älskar eder trots allt och ger därför eder alla En värmande Kram (kanske en kylig pgr av värmen ute)….
Och nu åter till de jag älskar att göra mitt häxiga ting som finns här i min närvaro /Kram och Krax Hias
SNYGGT #1!!

Jag vill inte nämna enstaka, det säger jag direkt till dem, i gästböcker och så hellre, så att inte bara vissa nämns såhär och andra utelämnas. Men,
**
Ja tyck om er ja! Kan jag säga, för jag tycker om er allihop, och hela forumet, för det har gett mig så mycket. Häxan i mig växer och utvecklas för var dag tack vare er.
**

Håller med Trumman, snyggt sagt blodtopp, håller med Du!
LOVE bombar alla! Kärlek föder kärlek…äntligen,här kom en tråd med kärlek..trivs.. …skönt med en tråd att kunna få säga det i… :) #1 Lovebomb! vackert skrivet. #0 Lovebomb! fina tanke..

(bytt namn från Alvljus)
Jag vill gärna få tacka cerridwen, en varm och härlig kvinna som en gång var den som inspirerade mig till att börja knåpa på min egen hemsida. Dina fantastiska bilder, dina tankeväckande texter och den uppmuntran du givit mig har hjälpt mig att gro och spira - och även att hitta tillbaka hit, sedan jag kroknat.
Jag vill också få säga att sedan jag först kom till detta forum har jag många gånger stannat upp och frågat mig själv vad jag egentligen tycker och varför, när jag läst och deltagit i olika trådar. Mycket utvecklande, rent av ovärderligt. Utan stimulans stagnerar man, utan att ifrågasätta sig själv kan man väl aldrig i sanning veta vem man egentligen är? Tack för det, alla som skriver här.
Tack alla som finns här inne för att ni är dom ni är.
Ingen nämnd och ingen glömd.
Älskar er alla för att ni är er själva och inga andra!!
Kramar och blomster till var och en av er…
(dom som vill får ta åt sig, ni andra…. ta en kram iaf, det kan ni kanske behöva!)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Jag tycker mycket om det här forumet, jag har träffat så många vänner - som jag ska träffa irl - tack vare detta forum har jag så mycket kul att se fram emot i sommar att jag knappt vet vart jag ska börja!
forumet.. var som ett slags redskap och färdmedel utåt i världen.. jag har blivit klokare, smartare, snällare, gladare.. säkert mer saker. jag har läst och tänkt och tänkt och skrivit och läst.. roligt och inspirerande kunskap som fått mig att vilja lära mig, greja, fixa, lura för mig själv.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Tycker att vi här kan ge Iram en Mega stor Kram för att hon skapat detta Forum samt att hon fixat träffen den 18Juli och sen kan jag krama om eder alla en extra gång!!!

BranDuir!
Vill lägga Din kram här (som jag fick av Hias att sprida på forumet) då jag inte kommer i på din GB!
Kram//fridelfina

Jag tycker om er alla :) Tänker ändå krama Iram lite extra för att hon tar oss under sina forumvärlds-vingar och Bappho för att hon hjälper Iram vaka över oss ;)
och en liten till isnornin! Jag vet inte varför! Kanske för att hon är islänning ;)

Min personliga kram lägger jag naturligtvis till min systerdotter som jag ärlskar mycke, hennes barn likaså, sen kommer ju berguv förstås.
Sen e det en mega kram till er alla här inne som förgyller varje dag.
SEV 
Tycker om er alla ja, ni har inte en susning om HiF betyder för mej, Jag har växt och blivit tryggare i mitt inre.
Ni är stora inspirationskällor och lärare och då menar jag alla. Hjärnan jobbar mera kreativt. Tack och kramar. BlessedBe allesammans.
Vandra i Ljus å Skönhet