Frånvarande
Som ni kanske har märkt, eller inte märkt, så har jag lyst med min frånvaro nu i ett par dagar. Sanningen är den att jag inte mår särskilt bra just nu, har varit ätstörd i ett par år och har efter ett tag av tillfrisknande tyvärr fallit tillbaka i gamla gängor.. Känner mig allmänt deprimerad och har lite ångest. (Kan kanske ha med den stundande studenten att göra, har aldrig kunnat hantera avsked särskilt bra). Ville bara säga att jag saknar er lite, och jag skulle verkligen uppskatta lite helande energier från alla underbara människor här.
Vi får se när jag återvänder, jag läser lite då och då.
Allt gott, /Anna
Åh…men gumman…det var inte roligt att höra att du har det så jobbigt. Du finns i mina tankar och jag skickar så gott jag kan,för dej vill vi ha tillbaka go och gla` här igen i det snaraste. Bara ta det lugnt och andas djupt….tänk på oss alla här som tycker om dej så kan du kanske hämta lite kraft från det.
Stor,varm kram…BB/Broken

*kram* jag har egentligen loggat ur så jag får skriva mer imorgon.. *kram*
*kramar energi till dej*
Godnattsömn med vackra stärkande drömmar

Önskar dig allt gott, Anna. Ta en dag i taget så ska du se att det ljusnar.
*stor kram*

Varma tankar skickar jag dig. Men det räcker inte med vår helande kraft min vän. Jag har sett alltför mycket av det här för att kunna hålla tyst; jag hoppas innerligt att du söker upp hjälp om du inte redan har det. ta hand om dig därför att du är viktig!
#6 Du har så rätt Jodrena..det behövs hjälp utifrån om man inte är stark nog i sig själv. Beror kanske på oxå hur pass långt ner i det hela man kommit kanske.
Säger som Jodrena…Anna! Var rädd om dej och tveka inte att söka hjälp,DU ÄR UNIK OCH VIKTIG! Kramar

*kramar om*

Hoppas du mår bättre snart! *Kramar*

Vännen.. :) Kom till Norrbotten och ta det lugnt ett tag :)

Stor kram och jag sänder dig helande energier som du ber om! Håller med Jodrena och Broken, ta hjälp av professionella. Sköt om dig!