Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1061 ggr
SEViking
0

Ös skit över mig

Här öppnar jag en tråd där det är fritt fram att säga vad man vill om mig.

Ös ur er all skit ni har rörande mig, skriv vad ni vill, jag lyssnar, tänker bara försvara mig om det är orättvisa beskyllningar eller missförstånd. Om det är högst privata saker så bör ni undvika att skriva det, för det passar sig nog inte här på ett öppet forum.

Så passa på nu ni häxor och ni andra, här har ni chansen att skriva precis vad ni vill och hur ni vill.

Jag öppnar alltså dörren för er att påhoppa mig personligen.

SEV

Waara
0

Jag älskar dej! vad gör du? gudars,nu måtte väl ändå kärleken återkomma till fokus,örter häxkonst o magi o gemenskap..det vi är här för.Låt det ske.

Anco
0

Älskade vän….. jag håller fullständigt med Waara.
Låt oss återgå till det vi är här för, inte för att kasta skit på varandra.
Hit med vår värme och gemenskap som vi haft tidigare!!! Så må det ske!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Mist
0

SEV
Jag känner dig inte för 5 öre , har aldrig "pratat" med dig här inne heller , har svarat dig inne på Hias tråd .

Men jag skulle vilja lära känna dig ialf .
// Mist

Waara
0

..sorry *POFF*…borta!

SEViking
0

Lägg ner nu å stryka medhårs, ni som inte har nå elakt å säga, skriv inte nåt alls, Jag är inte ute efter att gråta i nåt förklä, jag vill ha ut den skit ni byggt upp om mig inom er-

DETTA ÄR EN SPYTRÅD

FÖR ER SKULL

SEV Oskyldig

Mist
0

Varför alla dessa jäkla trådar om elakheter för ?
Vi alla kanske ska ha en sådan då , där alla kan skriva om alla

SEV
Varför tror du alla är / hyser agg mot dig för ?

Wargmane
0

Men SEV det finns inget att spy på dig för ……

Hmmm….funderar djupt …nääeeeee

Tror det var en bortkastad tråd….

Du kan få en kram istället …med risk för att bli utkastad *s'

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

SEViking
0

*poff*

Anco
0

*POFF*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Iram
0

Sorry, tänker inte ösa skit. Vill inte blåsa upp det här löjliga tjafset till större proportioner än vad det redan har fått. Synd bara att du, SEV, tycks tro att detta kretsar runt dig. Det gör det inte för mig iallafall. Fundersam

Lorelai
0

Vi vet att det inte är uteslutade SEViking som rör upp i grytan. Det är faktist en större grej än enskilda medlemmar. Men det är fint av honom att visa hur man kan gå till botten. Att det går att möta den som irriterar en och på så vis jämna ut.

Jag kommer inte att starta en tråd om detta. Men grälen här har faktist med allas utveckling som ligger i tiden att göra. Det är inte värre än så.

Iram
0

Denna tråd låses, nu tar vi nya tag!

Inlägget är låst för nya kommentarer