era gästböcker
Näe det här tar för lång tid.. Tänke kliva in i var och envars gb och skriva en grej. men min dator är gammal. jag ha rlite fler grejer att göra ikväll. :P så här kommer en kollektiv hälsning som är menad med hjärtat.
Jag gillar er, faktist. Ni är roliga, ni är snälla. ni är hjälpsamma, ni är kreativa, inspirerande. Ni är till och med bitvis artiga.
Ni är bäst! Faktist..

*skriver under på Lorelais ord*
Signerar under #0:s ord jag oxå med en ödmjuk signatur i rött bläck.

Vilken fin tanke Lorelai, att skriva till alla och en var. men det kunde ha tagit oerhört lång tid min vän. Jag håller också med om det du skriver. // Jodrena <- min underskrift ;)
Jag oxå.. Fast med turkos förstås.. :)
haha då skriver väl jag under med rosa då ;) nu SKA jag lägga mig!

Se… lika mångfald som regnbågen men ändå mer. Förstå vad chockade de som vaknar imorgon och läser här blir.. Ena tråden alla griniga som få.. nästa.. hipp hipp hurrar!
ja jag skall lägga mig med nu.. har en grej att göra jue.. KRAM

Hipp hipp! Hurra! Hej svejs från kotteskogen!:)
Skriver under också..det är ett härligt gäng jag inte vet hur jag skulle klarat vintern utan. Men sommaren är kort, och jag är mest ute. Varma kramar till alla unika människor här. God Natt.
Vandra i Ljus å Skönhet
Skriver under jag med :)

Ja, kärleken till er finns här i mitt bröst ännu systrar och bröder. relationen har kommit in i nästa fas :D Ute är bra BiGavia (wow, jag tilltalar dig med ditt nya namn nu hihi) det är där vi finner kraft. Så nu ska jag faktiskt gå ut.
jag känner nästan för att krama om datorn.

Jag skriver under i lila då. 

Jag är me dig systrami och du vet va jag känner för dig och din fam. Kramar om.
Right back atcha! :D

Skriver på …fast med grönt !!