Dagens Glädjeämnen 1 Juni
God Morgon alla Vänner!
Min dag består av arbete en glädje det också…
Näktergalen har bosatt sihg i mitt Päronträd, och har tidiga serenader på högsta volym…underbart…
May Your Day be Blessed!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Efter några timmar är det dags för morgonkaffet. Morgonstund har guld i mund. Under dagen blir det väl vedervärdigt varmt. Det hotas med temperaturer över 30 och 10 av de graderna borde vi kunna spara til jul, då de behövs bättre.

Godmorgon kära BranDuir och alla andra systrar och bröder /Vaknade av underbart fågelkvitter som besvarades av våra underlater här hemma som kanske inte va lika vackert.Solen skiner och morgonfikat upphällt. Sitter just och funderar va man skall göra i dagen /BB Hias

God morron allesammans!
Solen skiner, och det blir vackert väder här idag med!
Är glad att det är lugnt innom mej..:)
Önskar alla en skön och givande dag!
_
Brightest of Blessings to all of you!!
_

Ja, ni folkens… Det var en glädje att få sova riktigt gott en stund…
Hadina… min hustru sa att du var en fin tjej.. och i sanning…
//
God Morgon! Det bli en fin dag idag…*värme*
#3 *S* krama*

Ja Hadina är en mycket varmhjärtad Kvinna har känt henne bra länge och har hjälpt henne som WG nu i över 2år så _RS_ din fru Lorielai ha så rätt i sina känslor BB Hias

#4..5..6.. Nu blir jag generad :).. Tack..Det värmde mitt hjärta
Kramar till er alla.. Ni är alla så fina! Idag kan jag ge kärlek!
God morgon önskas alla.#3 Så skönt att din dag blir varm och hoppfull! Det gläder mig mer än mycket annat.
Här är det redan varmt, har njutit av första kaffet i solen vid dammen, underbart!
Till alla en underbar dag!! BB
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

#8.. Morron kaffet var det ett tag sen jag drack! :)
Ska nog sätta på nytt färskt! Vid dammen! vad det låter skönt.. såå härligt!! Kramix

Morgonkaffe… Det dricker jag fortfarande
fram till 12-draget.. då blir det lunchkaffe fram till tre då eftermiddagskaffet tar vid och kvällskaffet börjar inmundigas vid 6-tiden…

igår kväll badade jag skönt i en varm sjö. och idag ska jag gosa med mina kattungar=)!

Goddagens alla fina människor!
Jag gläds åt att gårdagen gick bättre än väntat utan trassel eller negativa mönster :) och minnet av inatt kan jag nog leva på ett tag.
#10 Oj, hur många koppar blir det om dagen egentligen?

Jag räknar inte… det har jag gett upp för länge sedan… fast ibland blir det ju inga och ibland gör vi av med ett halvkilo om dagen…
Inte så morgon pigga som alla ni andra verkar vara.^^ Men sen så har jag inte fåglar utanför mitt fönster som kan väcka mig med sin ljuva sång. (lite avis e man allt). Men känns ändå som om det kommer bli en underbar där här nere i bullret i Malmö.
Ha en strålande dag allihopa! BB

God morgon gott folk.
Fader sol gör mig sällskap denna morgon och dagen kommer att bli bra.
Önskar er en underbar dag.
SEV 

God fm kära vänner!!
Högsommar värme här!! Tur att det blåser lite!!
Ska ut och se hur det är med mina blommor som jag satte ner i jorden i går!!:)
Kramar BB
MVH Isnornin

#13 oj, ett halvkilo? på en dag? hihi, själv lyckas jag inte ens göra av med ett halvkilo på ett år :P
#14 vad tråkigt utan fåglar. Jag trodde de fanns överallt. Bor du under jord? ;)
God eftermiddag på er. Har farit runt på loppmarknader idag och det var väldigt roligt. Hittar alltid något skojigt som jag vill ha…*L Dagen har börjat riktigt bra och jag känner att den fortsätter i samma anda….bara tandvärken är snäll och håller sig borta,den höll mig vaken inatt.
Fortsatt vacker dag önskas till er alla..BB/B
#17 hihi nej inte riktigt men känns nästan så ibland. Dom blir väl iväg skrämda av all trafik och liv och rörelse som jag råkar bo i.
#18 Loppmarkad ooh vad mysigt =D Hitta du något kul?
#19 Jodå,jag hitta lite som jag tyckte om…*L Ska iväg på fler loppisar snart igen. Dom bästa tycker jag är dom sk "bonnaloppisar" där finns det grejer..*S
#20 Härligt =) Måste kolla upp om det är loppis här snart.
Vet att det burkar vara stora loppisar i Brunnsparken i Ronneby, synd man inte bor lite närmare.
Det är överflöd, det är sol och utomhusbad med balja.. det är så speciellt när vattnet bara rinner ner längs huvudet istället för att rusa neråt. Hela Sverige stannar av och luktar på blommorna i diket.
Vi är som små omvända partiklar. När det e kallt rusar vi fram och ifrån varann när det hettar samlas vi nära och stilla.

Dagens glädjande ämne är att vara på hemmaplan igen. :D

Glädje ämne är att jag nu har smakat systra Lorelais bak av muslibars gudomliga va de och jag kände systramis närvaro Mums och tack systra för det /BB Hias
Glädjeämne: Det finns vatten i kran även idag.
Jag har satt upp en bandväv (har inte vävt på 20 år) och det blev gjort därför att jag har inspirerande vänner på HiF. BB
Vandra i Ljus å Skönhet

#24 Men Aj.. Sitter du och biter mig på häcken!?? :P
Hmmm.. de är inte för ursliga de inte.. Ja jag tänker ofta på dig kära.
#25 Det var ju väldigt roligt! :D Så spännande. Både vatten, ;) och bandväven. Jag tror jag inte ens har sett en irl någon gång. Ja bandvänv alltså.. Vatten dricker jag ofta. *l*

Kvällen är förunderlig, och jag glädjs över er.

Glädjen att se mina tvillingdöttrar på 8år skutta av glädje när de får låna gammla bettan(symaskinen) och pröva lära sig att sy sedan vart de än mer glada över att jag nämde att systrami Waara me dottra eventueltt komma oss förbi i morgonen Glädje att se deras glädje kan jag lova eder…../BB Hias
_#28 ..Glädje föder glädje..som vi talade om tidigare idag.. Imorgon kommer vi o tittar på döttrarnas kreationer… :) så roligt dom måste ha haft :)
Glad för drakarna o tavlan som inköptes i en lada,ett jätte loppis..resten av dagen..barfota,mest i gräset.
Måste komma ihåg o köpa ingredienser till Lorelais muslibars!
*varma godnatt hälsningar*
*BB//W*
_

"Var glad, min själ åt vad du har: nu har du etthundra sommardar och detta är den första. När solens lopp sin ande tar så har du nittionio kvar, och någon blir den största. Giv noga akt på var du står: imorgon är med ens igår, det går så fort att vandra. Lägg märke till att vad du får är hundra sommardar per år. I morgon är den andra." (Ur Caj Lundgrens "kajenns bästa")

#29 ja de är mycket goda de kan jag lova så de lär bli en glädje i sig då du mumsar på dem / Ses imorgondagen och den glädje som infinner sig då vi möts.. Bless