Lite OT Fotosession
Hej! En god vän till mig ska fotografera mig till sitt fotoarbete. Hon hade lite svårt att komma på ett bra tema, så hon frågade mig. Jag skulle ju gärna ta lite "häxiga" kort :) och tänkte direkt på lite jord, vatten, eld, luft och ande inspirerade kort. Men vad kan man mer ta för kort? Alla idéer uppskattas!
Allt gott /Moonchild

Levande ljus på en sten, utomhus, på kvällen i dimma… Du står eller sitter bredvid stenen… Alla elementen sammanblandade…Stenen i dimman, elden i dimman, vattnet i luften, luften runt allt…
Fast kan vara svårt att få till dimma på beställning kanske :D

Ja, dimman är ju lite knepig. Man kanske kan sno rökmaskinen vi har på skolan.. *evil laugh* Men bra idé nonetheless!

Man kan se till att imma ner linsen också. Ger suddig effekt.

Åh vad rolig session. En sådan ska jag göra någon gång också tror jag. :D

Haha, ja, det vore något! Visst ska jag lägga upp bilderna sen :)
Mm, olika gudinnor är en bra idé.. Tarotkort med.. :D Haha, min fantasi drar iväg med mig nu :D
*Hoppar* jag vill oxå! *tindrar med ögonen*
Imon ska jag dra med någon vän som inte alls vill va me på kort o klä ut han/hon och fota iväg.. tyvärr kommer nog personen vara bunden på de flesta kort för att han/hon inte ska komma undan men visionen blir ju nådd.. o d e ju d som e d viktiga *lol*

Vara bunden? :O Haha, det lät som en barnförbjuden fotografering, heh. Förlåt, det är sent och jag borde sova.

Fina bilder!

vad bra det blev! :D riktigt snyggt. skojigt
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Vackra bilder! Min favorit är den längst till vänster
Bilderna är inspirerande. Jättefina!