Röster
Röster - från då, nu och alltid
Röster i mitt inre, röster som väser, susar, viskar och leder
Röster ur den tid som varit, sedan den tiden innan tid
Röster kan betyda så mycket.
För att kunna utvecklas.
Ljud är blott vibrationer som uppfattas av kroppen
Ljud är intet utan luften som omger det
Ljud är för att vi uppfattar det.
För att kunna förstå.
Röster och ljud förmedlar känslor, syner och bilder
Med dig syns allt så klart, så kompromisslöst.
När du talar så ser man en sanning.
Som krävs för att komma vidare.
Rösten i mitt inre talar om för mig, vad som ligger i samklang
Ljuden jag hör påkallar min uppmärksamhet mot allt
I allt finns synen, bilderna från tiden innan tid.
Genom alla de sinnen rösten påverkar drar vi nytta av erfarenheter.
I sanning existerar inte jag, om jag inte vet
Nu vet jag hemligheterna som tidigare varit dolda
I sanning finns inget om man inte upplever det.
Allt faller på plats… i sanning, i ljus… rösten leder mig dit.

Fint skrivet RS
Har du nå BRA tips hur man får bort suset, eller mattar av det?
SEV 

Broder SEV… Jag vet inte helt om jag kan tipsa om något speciellt.. men suset trubbas av, ju mer man kommer i kontakt med de talande rösterna… Att man helt enkelt vågar lyssna till det inom sig som visar riktning och mening.
Leva i tillit att allt har ett högre mål och att målet kan flyttas av en själv;-)
Jag lever så mycket jag kan med att lyssna till allt, av det tar man lärdom. Riktningen tas ut av de bilder man får inom sig av ljuden som är runt en. Rösterna inom en förklarar och tolkar bilderna.
Kryptiskt, natten till ära…
Jag är trött :S
//

Jo jag e trött åxå, kom hem för inte allt för länge sedan och ska ju köra i morron, hmm, idag. ha ha ha
Ja du, snart ere sommarlov, då ska jag lyssna lite mer å försöka stressa av lite. Har ju haft ryggskott sen söndags, men det håller på å ge med sig, så vem kan klaga, jag står ju upp. ha ha ha
Ha en bra natt broder
SEV 

I Sanning.
Ekrarna. /Ljus\
Mina röster har jag försökt tysta i så många år, helt bortkastad tid.
Vandra i Ljus å Skönhet
Vackert och djupt RS
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

/När vinden mjukt smeker rörklockorna blir jag påmind. Jag har upptäckt att de behövs för deras klangvärld får mig att återgå och förstå./
Detta kan jag verkligen relatera till. Jag har inte vart ensam sen 15, 16 års-åldern. Jag ser dom, hör dom och känner av dom ända sen dess och tro mig, det kan bli faan så jobbigt.
Inte undra på att man trodde man var spritt språngande galen i början då alla som annars hade vart tysta började snacka O_O
Jag önskar att det då skulle funnits en lärare, eller att det hade vart vanligt med sånna här kurser, så skulle man ha undvikit en massa ångest, tvivel, panikoch skärsår över armarna.
BRA skrivet hur som helst, även om det kastade mig tillbaka till en del kaotiska mninnen :)
Mvh, T