Dagens Glädjeämnen...29/5
God morgon alla vänner!
Dagen har börjat….varken bra eller dåligt här….idag känns det mest som …en dag…solen skiner, jag har några patienter på återbesök i eftermiddag….ska städa nu på förmiddagen här…
Ett glädjeämne så gott som något är att förutom eftermiddagens jobb så har jag hela dagen för mig själv….att tänka, fnula och filosofera i!
May Your day be Blessed
Yours Truly
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ja, nog kommer dagen att fyllas av tanke, alltid…
/i ljus/
Godmorgon.. må dagen vara er god..*värme*

Glädje som just kom på SMS min son Odini klarade just sitt Traktorprov och får nu köra traktor /GRATTIS min son…
#3 jag fick samma besked på sms…vi skall detta fira ikväll skrev jag tillbaka till min käre broder…mer glädje..hade en msn konversation precis nu som fick mitt hjärta att göra små glädje hopp! *hopp*
Grattis Odini! BB//W

En bra dag idag, kanske, som vanligt blir inte dagen bättre än man gör den.
Önskar alla en bra dag
SEV 

Grattis Odini….
SEV…du har så rätt så!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Gomorron! Vackert väder med lite slöjmoln här idag. Dagen kommer att innehålla jobb i torpet. Ska oxå fortsätta skapande med uppdraget jag fått. Känner mig inspirerad och då ska man passa på..*L
#3 Oh,va roligt för Odini…bara att säga grattis,tuta och kör…*L
Vacker dag till er alla..BB/B
#3 Grattis till Odini!!
Här skiner solen och en dag i ensamhet väntar mig. Sååå skönt!!!! Att bara göra och höra det jag vill.
En underbar dag tillönskas er alla BB
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Jag gläds åt att jag kan fortsätta arbeta med sådant som jag vill. Men jag gläds även åt att jag har hittat en riktning med min sysselsättning.
Så självfallet.. Odini. Jag får grattulera. ;D
Annars så bär den här dagen på märken av att kunna skrika och dåna så torden den dånar.

tack alla systrar och bröder ja mig glädje idag var beskedet att jag klarade traktor provet och nu ska jag gå ut och njuta av fader sol BB///Odini

Idag är glädjeämnet att de bröstsmärtor jag har är en bröstmuskelfästesinflammation (puh långt ord) och inget mer allvarligt. Jag kan verkligen känna oron jag gått omkring med sedan det började smärta smälta bort och försvinna. Nu blir det glass + bok i solen.
Solen har stålat idagoch lövet spruckit ut, hade tänkt gräva idag, men det blev en skogspromenad istället.
Vandra i Ljus å Skönhet

ja få se nu vad som var det bästa…hm kanske barnbarnets "rumpetrollsamling" i en mugg som han sträckte upp framför mig när vi satt på stranden vid den lilla sjön. Jag frågade honom om det var något han tänkt att jag skulle dricka…det ansiktsuttrycket var ett häftigt ögonblick. :D Han ville ha med sig dem alla hem men vi kom överens om att de skulle trivas bäst där de bodde.
Slutet gott allting gott…små grodor blir de allihop.
Grattis till traktorkort det verkar kul!
Hej allihop! "Syns" imorgon! :D

Åhh det kom ettt stortglädjeämne in genom dörrn här nu…190 cm son…som har vart utomlands och jobbat ett tag…ååååhhh vad gött att få krama om honom igen!!
"Lyyyrisk mamma !
Det är ju enna så att man oroar sig lite när dom är ute i vida världen…jaja jag börjar vänja mig …dom flänger ju och far båda två….Tur man har lilla sladdfian hemma !!
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens