Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 860 ggr
svartmask
0

OT: Presentation av nya familjemedlemar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Famlijen har utökats med en Sid och en Diego.

Denna bild är på Sid

svartmask
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

och detta är Diego^^

blodtopp
0

Söta!!! Tycker råttor är coola husdjur =) Och dessa kanske man får träffa nångång också? ;o)

svartmask
0

de får du göra när du vill^^
Ja råttor är riktigt sociala djur.

Blesses and kisses

Jodrena
0

kommer de kanske från den där kullen jag hört talas om, som skulle bli till ormföda men det blev något galet så det började vimla av små råttor istället? … ? fråga mig inte varför jag associerade till det nu, men man vet ju aldrig.

svartmask
0

emm:P nein tror inte de #4 dessa är från djuraffär

spindelfot
0

naaw råttor! sådana har jag haft en del, älskar råttor!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

BiGavia
0

Kan inte påstå att jag älskar dem, De är intelligenta djur. Har verkligen försökt att vänja mej med tama råttor. Det går bra tills jag känner den kala svansen mot mitt skinn.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

svartmask
0

jo många ( inklusive min precis övertalade mor) känner obehag av svansen. Kan förstå varför, men som tur är så tycker inte jag så.
^^

Blesses and kisses

blodtopp
0

ÄSch, svansen är väl inge läbbig heller. Den är ju heller inte helt naken, den är ju fjunig fortfarande. Eller 'stubbig'. I alla fall har de råttor jag hållit haft lite hår på svansen. Oavsett så är de väldigt söta =)

svartmask
0

jo de har ju lite fjun på svansen, jag älskar svansarna, när dom nästan greppar tag om fingarna^^

*älska*

[trumman]
0

Jaaa! fram för fler djur i fångenskap! En BRA och närande hobby :) heja!

svartmask
0

-_-

Outrageous
0

Söta :)

varulven
0

oj vad fina :)

fridelfina
0

Sötnosar! Sonen önskar sig ett par råttor, men jag tycker det räcker med de vi har - 5 gerbiler! Inte för att jag inte gillar råttor utan för att antalet djur är maxat som vi har nu. Vi har ju en kanin också.

svartmask
0

#15 då förstår jag dig fullt ut om ni redan har så mycke smått hemma. Hoppas sonen förstår också^^

fridelfina
0

hm, ibland förstår han Skrattande