förbannad idioti!
http://www.kvp.se/nyheter/1.1179218/malmo-stockholm-pa-knappt-tre-timmar
Tänk om de lagt pengarna på ett miljövänligt vanligt långsamt tåg typ rälsbuss, som stannade på alla stationer istället, och gick lite oftare som tågen fungerar i Danmark och England och för den delen i resten av Europa…så hade det kanske till och med kunnat löna sig för skattebetalarna oxå…….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Ja men FY FAAN :(
Ni bygger - vi spränger

Kollar förrådet….hmmm…ja det räcker nog till en tre fyra broar…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

All form av kollektivtrafik som drivs av staten kan gott vara avgiftsfri.. åtminstånde för skattebetalare… Gärna billigare, äldre, långsammare tåg, som "lönar sig" att köra gratis.. dessutom får resenärerna rekreation då de färdas genom landet och ser vad som finns utanför… 360km/h.. det blir ju bara en grå massa… det kan man ju se när man kommer fram till tokholm… Det skall ju inte löna sig att ta bilen eller flyga :S

Jag fick inte upp någonting med länken.. men ja.. *suck* Kan ju inte säga att jag tycker förflyttadndet sker särskilt bra här.
Är benägen att hålla med Branduir och _R_S_ här. Denna kropp sätter sig inte i en maskin som går så fort på marken…tvi faen! Allt ska gå så fort nuförtiden…stress,stress,stress….en tågresa ska man väl kunna njuta av i lugn och ro och sitta och drömma ut genom fönstret till naturen man förhoppningsfullt hinner se..*L
Stress hit, stressa dit
fara och flänga
inte tänka, bara göra
livet i ett nötskal
NEJ!!!
Stanna upp, se dig omkring
känn dofterna, se blommorna
Njut av livet som du fått
andas,se och förundras,
allt som livet har att skänka
ta dig tid, den är utmätt,
inte oändlig…..
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

ser inte heller någonting när jag klickar på länken?

jo nu funkade det :) hm. håller med _RS_