askfisen har ändrat namn
Så äntligen har jag fått hjälp att ändra mitt namn. Aska har blåst bort med fisen.
Vandra i Ljus å Skönhet
Pffffjuutttt….så blev det ett nytt namn! Varför tog du inte "BeGåvia" istället när du va så nära…hehehe….nä,bara skojar…
Kram på dej…./Broken
Jättefint :)
Vackert!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Gavia är fågeln lommens namn men det var upptaget så då satt jag dit mina egna två bokstäver först. Och se det bleev två lommar, och eftersom jag är kluven passa de ju bra, eller hur,
Vandra i Ljus å Skönhet
#4 Hur bra som helst!
BB/B
mmm jättefint… :)
Ok, jag trodde du "kom ut ur garderoben" som bisexuell… faktiskt, det var min första tanke :)
Men hur som helst är det bättre än askfisen, även om det var ett riktigt bra och annorlunda namn som jag tyckte du var cool som tordes ha.
askfisen är död, länge leve BIGAVIA!!
Mvh, T

Oj, nu kommer jag få det svårt att döpa om dig i min hjärna. Du kommer nog alltid vara litet askfisen för mig ;)
Trodde också först som trumman säger, att du framträder som bisexuell hihi.

Fint namn! Jag associerade det iaf inte till sexuella läggningar :P
#7 och 8. ni gav en ny vinkling till namnet..varför inte
.
Jodrena, behåll askfisen för dej, för mej har det absolut ingen negativ klang..så hon dör aldrig.
Det är bara att en mycket kär vän hade det som smeknamn på mej coh den personen har gått till andra sidan och jag har svårt att tänka mej det namnet i en annans mun.
Vandra i Ljus å Skönhet

Goa askfisen..Jag säger som Jodrena.. blir svårt och ställa om i hjärnan :)) Men jag ska öva varje dag!! :)
BiGavia! Vackert!!!
Varma kramar!! BlessedBe
Grattis till namnbytet. Hoppas du bara får lycka med det nya namnet…:D
Ja jag måste erkänna att jag oxå läste det som bisexuell. hihi
Kanske för att jag är bi själv som det blev så. ;-)
*surrsurr*
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Får sälla mig till dem som grattar till namnbytet och jag tycker BiGavia är ett fint namn! Som Outrageous så fick jag inte heller några sexuella associationer, utan jag läste BeGåvia och tänkte att det var en klar kontrast till askfisen!