Fröer
Jag har en massa frön, t. ex Datura inoxia som Castaneda omnämner i sina böcker. Har även vanlig spikklubba och hur mycket bolmört som helst. Och just det, besksöta också.
Någon som vill byta?

Jag har nog inget som du är intresserad av ! Bara koriander, citrontagetes, gultagetes, rödtagetes och ballongblomma!
MVH Isnornin
hur ser en ballongblomma ut?
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

om du går in på I häxans trädgård, under tråden blomma, är det bild, fast när sen blommar är blommorna vackert blåa! Plantan ser ut som physalis planta… den är giftig!
MVH Isnornin

#" om du är intresserad av frön då hör du bara av dig:)
MVH Isnornin
ja skulle vilja ha bara något frö. som jag kan ha att byta vidare till något som jag skulle behöva. har ingenting just nu. men det kanske vi kan ta senare

Bolmörtsfröna är det ingen brådska med sådd. De kan ligga till sig 800 år och vänta med groning.

Skulle jättegärna vilja ha mexikanska spikklubbe-frön!
Eftersom jag är relativt nyskild och nyflyttad har jag inte riktigt fått ordning på nya trädgården. Icke-trädgårdsintresserade (och icke-häxintresserade) exet har numera mina gamla odlingar.
Så jag måste börja i princip från början.
Lyckades få med mig en av mina Valerianor iaf! Väderot. Och där brukar det bli gott om fröer så småningom. Luktar skunk som ni vet, men bra mot det mesta. Kräver viss försiktighet. (Som spikklubban)
Intresserade? 
Blessings
Deerheart

Deerheart;
Är absolut intresserad av att byta^^ Glömde nämna det innann, men jag har även nattskatta om någon skulle vara intresserad.
Skicka din adress så postar jag fröna
^^
Florian