Boktips!
Jag skulle vilja rekommendera en helt fängslande bok jag just har läst (kunde inte slita mig)den heter HÄXA en samlings volym av Celia Rees :de är en bok som är skriven utefter att man har funnit en flicka som senare blir kvinna dagboks anteckningar från 1600 talet i ett lapptäcke och man får följa henne från att de anklagar hennes mormor för häxeri och hela hennes färd efter att de skiljs åt.
BlessedBe Hias

ja den har jag oxå läst. Den är bra. Det ska väl finnas en uppföljare om jag inte minns fel kram tindra

#1 de är sant den heter Bortom tiden

Den blev jag lite intresserad av! Tackar

ja de tycker jag du skall läsa jag skall nu börja me bok nummer 2 den som heter Bortom tiden.
Hur många böcker är det?
Vandra i Ljus å Skönhet

de är dom två vad jag vet

Vad jag önskar mig mer tid i present. :D Läsa böcker.. vilken njutning.

Den här boken tycker jag ser mysig ut. Något ungarna skulle gilla också. Den innehåller ca 50 fotografier på älvhus olika människor skapat av naturmaterial.
Fairy Houses… Everywhere! av Barry Kane och Tracy Kane

Jag har också den! Den var mycket bra.Kan starkt rekommenderas.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Åh, jag tycker inte om att läsa, men den boken lät faktiskt jätteintressant, just eftersom det är verkliga händelser. Ska ta en titt när jag har tid.
Jag har också läst den, den stod o väntade på mig alldeles ensam bland fackböckerna?! och fångade min blick.. en enda bok… o den va kantstött så jag frågade vart d andra häxa böckerna skulle stå.. men de letade o letade och hittade ingenting.. Såna böcker e man bara tvungen att köpa!
Åkte förbi många tågstationer jag skulle av på med den där boken.. *fniss*