Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1124 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 26/5

God Morgon alla Vänner!

Läste på fel rad så jag börjar inte förrän kl 07.30 så jag hinner kasta in min lilla rubrik ändå…*S*

Gråmulet, kanske kommer lite regn under dagen…bara kanske….

dagen för min del bjuder på långt arbetspass….

May your day be Blessed

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Waara
0

Godmorgen BD,..så skönt *S* kafferast nu,så hann precis önska dej en bra dag….nåt glädje ämne för dagen har jag inget än,men från igår en skön känsla i kroppen efter att ha tillbringat en hel dag med älskade systrami Hias o hennes fina barn../med önskan om en bra dag till alla. BB//W

SEViking
0

God morgon gott folk

Önskar alla en bra dag

SEV Cool

Bappho_
0

Idag ska jag besikta bilen, kan ju hoppas det blir ett glädjeämne :-)

Hias
0

Godmorgon/systrar och bröder ,här i Handen skiner fader sol och de är glädjande i sig.Man lever än på gårdagens underbara dag och de som infann sig här i hemmet. Systrami Waara och jag är så otroligt lika och har lika bördor att bära. Nu skall här unger kläs som har en dag i skolan som vankas och jag får en vän på besök i dagen BlessedBe Hias

BiGavia
0

Dagens glädjeämne, björken skiftar i grönt….

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

God morgon till er alla. Här är det som hos vår käre druid, mulet och regnet hänger i luften.
Dagens glädje är att fönstren och trappräcket hann bli målade igår medan det var varmt och torrt.

Kram och en underbar dag till alla!!  BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Coturnix
0

God morgon!

Lycka till med besiktningen.

Fortsatt fin dag alla! Förbereder mig för invecklat utvecklingssamtal. Soligt men svalt, bra konserverar syrenerna ett stund till.

Hadina
0

God morron allesammans!

Ja då kom man änligen åt datorn :) Ena grabben har okuperat den och laddat ner spel som sen tyvärr inte funkade:(

Önskar alla en skön och givande dag!

_

Brightest of Blessings

_

blodtopp
0

Min glädje är att jag numera kan gå ut på balkongen och lukta på mina örter =) Att kunna börja dagen med att sniffa örter är stort för mig! *S*

Astrina
0

#3 Lycka till!

Mitt glädjeämne är att jag kommer bli färdig med en hemtenta, en i den långa raden.. Det är häärligt!

Jodrena
0

God morgon! Ljusblå himmel fläckad med små bummullstussar, det är så ljust att jag nästan behöver solglasögon inomhus :P

#9 visst är det underbart att sniffa på örter? :D Det får man aldrig nog av!

lotta2
0

Mina glädjeämnen idag är att det ska bli regnfritt idag så  jag kan te en fika ute, att kryddorna i örtagården är stora och fina och att jag kan klappa dom med handen och njuta av dom i maten. Att syrenerna blommar och jag har fyllt huset med buketter av dom och verkligen njuter av doften…

varulven
0

#5 här oxå! Äntligen tar det sig lite :)

fairytindra
0

jag tänkte ta mig in till centrum och se om frisören kan fixa lite slingor i håret. I eftermiddag ska jag på utvecklingssamtal tillsammans med yngste sonen. Igår var vi på grekisk restaurang och åt mors dags middag samt var och såg nya indian Jonas på bio…den var bra. Fast det största glädjeämnet är att vi är inne i bröllopsveckan och att jag har SEMESTER kram tindra

Waara
0

_Måste bara..dela lite glädje med er..fick ett sms som betydde hur mycket som helst..ser att ni ovan verkar må bra,örter som doftar gott..så underbart!
_*BB//W*

Brokenfether
0

Godmorgon allihop! Himlen är mulen och inget regn ännu. Idag ska jag börja skissa på ett uppdrag jag fått äran att göra. Passar bra med lite pyssel när nu inte solen tittar fram..*L Senare i em kommer en av sönerna på besök för att fira Mors dag som inte blev igår…*L

Vacker dag till alla…BB/B

Odini
0

god morgon gott folk min dag bjuder på mycket skol arbete och naturligt vis det finna vädret och naturen i skolan BB///er alla

_RS_
0

Inget särskilt.. jag är bara mycket glad ändå :P

Epona
0

Solen skiner och jag tvättar. Sen att man har fått pengar är inte så illa det heller! Haha!

Bappho_
0

Jippiiiee!!! Bilen gick igenom besiktningen trots lite rosthål här och var.

Waara
0

#20 så jippi! #4..ja vi är så fantastiskt i lika & i fas med varann! en enorm glädje! En stor lycka idag är att att även en av Hias söner vill komma hit idag!..En underbar liten Broder Odini,vi är hedrade.

Fortsatt god dag tillönskas eder alla! *BB//W*

Fereshte
0

Min glädje idag är att broder Odini kommer till oss idag =) Hoppas alla får en härlig efter middag & kväll!

BlessedBe! *F*

Hadina
0

Vad det är mulet här :(

Har iallafall fikat en stund med en väninna :)

Mist
0

Här är det med gråmulet , men varmt ialf :)
Och idag är det ju min dag så vad kan glädja min dag mer :)

Önskar er alla en fin och magisk dag
// Kramar till er <3 Mist

Waara
0

#4/21 Hias..lite trött idag,det skulle stå en enorm glädje sist,att broder Odini kom,sen blev det efter att vi är i fas,puih..samma bördor,det lät ju konstigt..såg det nu,vart fel,önskar dej glädje i dagen… Bless!//W

Endroppeihavet
0

Idag har jag ägnat mig åt min materialistiska sida och handlat.. o handlat.. o handlat… mitt tredje chakra bara *purrar* av belåtenhet..

jag vaknade utsövd, glad o nöjd med livet o idag jobbar jag också med mina favoritpersoner. Fint väder e d oxå! Soligt, varmt o härligt.

Må alla få en underbar dag och låt era ögon tindra av vällust och behag!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Outrageous
0

Livet är mitt glädjeämne idag! :D
Jag är jättelycklig och glad.
Förhoppningsvis kommer Jodrena och jag ha våra tågbiljetter till träffen fixade och klara innan dagen är slut! :) Det är ett otroligt glädjeämne.

Önskar er alla lycka och kärlek i alla former!

_RS_
0

Jupp… tror nog ögonen gör det.. ;-) 

Tack.. men du gör mig lite generad nu :S

Det är kul att se att du är glad, käreföredettagranne…
//J

Outrageous
0

#28 Haha generad? Hur tolkade du mig nu egentligen? Räcka ut tunganSkrikandes

Jag sitter här och bara ler. :D hehe. Kanske är dags att jag åker och hälsar på er snart nu! I juni någon gång, kanske.

Anco
0

En glädje är att nu regnar det ordentligt här. Bra för växterna.
Hurra…. jag slipper gå ut och vattna  ikväll!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

_RS_
0

Jaaaaa!!!

Du är väldigt välkommen hit, skall du veta… Nu var det på tok åt helsike för länge sedan :P…
Vi pratar om det på MSN… Så slipper vi få hit halva Sverige :D…
//

Outrageous
0

#31 Haha ja, det är kanske lika bra. :D

EJLVGG
0

Jag har köpt nya skor.
ska snart ta en promenad i regnet.
är så skönt att känna vattnet sakta rina över ens ansikte.

kramar

SEViking
0

Funnit nytt boende i storstada, närmare jobbet och fortfarande lite på landet.

Tack makterna, och lilla brorsdotter förstås

SEV Oskyldig

Wargmane
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja en härlig dag har det varit! varit , har tillbringat eftermiddagen i Skräckleparken vid Vänerns strand…..Sjön låg blank som en spegel och smälte ihop med den ljusblå himmelen….Harmoni!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Hadina
0

#35. Åå vacker bild!

BiGavia
0

#35. Tala om träd som dansar…..du ljuva grönska.

Outrageous
0

#35 ser jättehärligt ut!

BiGavia
0

Livets njutning eller sommarens solen lyser in från norrsidan av huset underbart..

blodtopp
0

Fler örter planterade på balkongen plus två andra blommor. Det kommer bli så fint när det är klart där ute!!! =)

Blodeuwedd
0

Dagens glädjeämne.. Spelat boccia med mina döttrar och skrattat oss larviga. :)

BiGavia
0

Så en vacker mås ikväll med solguld under vingarna…..avskyr måsar.( De ska vara vid kusten).

Torwald
0

Äntligen här!

Tack Odini:) tack Waara/Hias/Fereshte

Godnatt på er!/T

Odini
0

har nu varit i skogen hemma hos Waara med familj en underbar familj med glädje och värme finns så mycket att hämta från dom. har så mycket energi att jag kommer få lugna ned mig med ytligare en kopp av det underbara yogi te som Waara har :) Har även hittat en ny broder som jag just nu vägleder in och förmedlar kramar till er alla BB//Odini

Torwald
0

#2 hej broder jag har gjort mitt altare ikväll ///T

Waara
0

Godnatt systrar o bröder..kvällen oss förärad med Odini son av Hias,vi har haft en magisk kväll i kärlek o ljus,värme o allvar..meditation o utbytta tankar…vi är fortfarande spirande,..men inser att natten väntar med en helande sömn för oss alla,… Godnatt alles!

*BB//W*