Go'morn
Väl mött kära vänner.
En underbar dag det syns bli, växthuset glittrar i solen och därinne de vill min vänner ha vatten.
Var på promenad i skogen igår och blev förvånad, dikena var torra trots att snösmältningen nyss ägt rum.
I trädgårdslandet syns jag få samma ogräs som i fjol. Glömda potatisar!?
Njuter av vårens sötma. BB
Vandra i Ljus å Skönhet
Godmorgon, det lät härligt…Här spirar det oxå,ska gå ut o titta nu så det inte är bara ogräs :)
God Morgon kär vän. visst är det härligt när det växer och gror.
Önskar dig en riktigt god dag!!
PS. Måste bara tala om att både prästkrage, blålklint, pioner och lupiner blommar för fullt!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

God morgon! Ja jag hittade ett par övervintrande mandelpotatisar…kvickroten och smörbomman och den "kära" vallörten.

#2 här är det ännu lång till blom…

Äppel-, päron- och körsbärsträden blommar för fullt! Tulpanerna lyser i rabatten och snart, snart får jag mitt växthus. Gräsmattan ska grävas upp och jag ska bosätta mig där ute med alla underbara plantor! 
Tjo!! Jag vill va där du är fis från ask!
Så, Trumma väntat hela dagen nu men int kom du…..Sälgen blommar här , har fortfarande en snödriva i skuggan. Katten Helios har duschat idag efter att ha varit och besöket grannens skrotbilar.
Växthus är skönt för en blöt, frusen katt, och matte har bjudit på catisaris som tröst. Han diade som en lite kattunge och njöt.
Vandra i Ljus å Skönhet