Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1536 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 23/5

God morgon alla vänner!

Fader Sol håller Oshult i sin milda åsyn, grönskan känns ännu grönare idag! Morronkaffets doft letar sig in hit och strax är det dags för första koppen, har fått sova ut och är ledig idag…lite ärenden och ett par måsten som ska fixas…sedan koppla av…

May Your day be Blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

SEViking
0

God morgon gott folk

Dagen blir spännande, ska ut på roligheter som jag berättar om efteråt. Fader Sol gör sitt bästa för att förgylla även denna dag.

Önskar alla en underbar dag

SEV Cool

Hias
0

godmorgon /ja fader sol lyser förfullt här i Handen och dagen isig vill nog bära mig väl,skall ha en träff idagen me någon som längtat och saknat mig och min familj(en gammal flickvän till min son på 18år) I övrigt så blir helgen fylld av glädje och skoj har besök både Lördag och söndag av systrami BB Hias

Waara
0

Godmorgon alles! #0 det var en glädje,det lät harmioniskt o rofyllt det du skriver idag #1 Morning morbrormi,nyfiken nu,ha kul :) ringer dej sen hehe..#2 Längtar till söndag kära witchguide.

Glädje för mej sjäv är en ledig dag som skall tillbringas i skogen och i soffan med nya boken från Isiskammare… *BB//W*

Iram
0

Godmorgon vänner!

LEDIG! Det är ett verkligt glädjeämne.. :-) Och så ser jag fram emot helgen med trevligt umgänge och dessutom medeltidsmarknad i Leksand.

Kram!

BranDuir
0

#3 Ja jag hoppas att dagen blir lika god som morgonen varit hittils…håller fortfarande på att morna mig….ska snart förflytta min lekamen in i duschen….sedan får vi se vilken ordning vi tar sakerna i under dagen…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Eleri-Twinkle
0

I dag ska jag o sonen ut och cyckla, eller rättare sagt han ska cyckla och jag ska småspringa efter honom och ropa att han inte får cyckla så snabbt*s*

I morgon kommer Skruttan och Spiriteye hit *Wiiiii lycka* så det blir ett eller annat tag med dammsugaren:-)

Utöver detta har mitt altare fått ett underbart vatten-tillägg i form av en vacker bordsfontän i sten.

BiGavia
0

Godmorgon… min hyresgäst från söder sjunger för mej på morgonen, som han gjort i hela mitt liv….Glad Ni ser alla ut att ha härliga planer för dagen..må den bli givande..

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

_RS_
0

Min dag kommer att kantas av tankar… Glada tankar och tillbakablickar.

//

Hias
0

#6 va skoj skall du oxå ha systrami på besök i helgen precis som jag ,visst är de en glädje att få möta dem och känna den enorma värme och energi som sprids i ens närvaro då BB Hias

Hadina
0

Önskar alla en skön och givande dag.

_

Brightest of Blessings

_

Anco
0

Här skiner solen från en blå himmel.

Önskar er alla en underbar dag.
BB

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Astrina
0

Sista dagen med elever som vägrar lyssna för att jag inte är deras ordinarie lärare - JA!!!!!!

Endroppeihavet
0

Sol?? sol..?? vem bryr sig om sol *garv* NU E MAN KUNGEN I BAREN… LALA KUNG FÖR EN DAAAAAAAG!

Näh.. ska jobba hela långa dagen tills alla affärer stänger *snyft* Så om det e fint väder ikväll blir d prommis ute i skogen.

Må väl allesamman!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Bappho_
0

Har inte hunnit med några glädjeämnen ännu så jag berättar om gårdagens istället. Då var jag ut i skärgården med min yngsta dotter och fick se skarvar för första gången i mitt liv. Inte en populär fågel, jag vet, men för mig som aldrig sett dem tidigare så var det en exotisk upplevelse där de stod på stenarna i havet med sina svarta utbredda vingar. Magiskt!

Astrina
0

Vilken läcker bild Bappho!

Hias
0

Den bilden talar verkligen må jag säga /Hias

Bappho_
0

#15 #16 Bilden är inte tagen av mig :-)  Hade bara mobilkamera med och den går det ju inte att zooma med. Men det var så de såg ut fast de var flera bredvid varann som stod så där med vingarna.

Wargmane
0

Ja idag är det  sannerligen glädje i mitt hjärta …Jodå min själs kärlek viade sig vara  precis så som jag kände att det var….att bara gå in i en annan människa i fullständig kärlek och trygghet efter 26 år …ja jesses…S åååå Lycklig….

Allt faller på plats…..linjen gå bra , jag har ett hem som bara är gorgeous…enkelt spartanskt..utrensat från allt "bös" som bara tar energi …heliga frid…Mina ungar är friska, glada , lyckliga ….Jag är såå tacksam…..

Så idag ska jag bara njuta av tillvaron….inte ens tvättstugan känns betungande *s*

Min önskan för dagen…Ge alla underbara människor såppass mycket självkänsla att andra inte ska kännas som hot !

Vandra i Lycka och Glädje!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Waara
0

#18 ryser..lycka till! det var glädje det…*S*

BB//W

Hias
0

#18 önskar dig en dager i Harmoni och frid /BB Hias

Lorelai
0

Idag är glädjen att det idag är skördetid. :D Maskrosor och daggkåpa står på tur. :D

Broder Sol värmer oss så fint på vår tur.

Moonraven
0

Min höjdpunkt idag är att få vara med min goa vän och gå på stan och sen sitt och mysa hemma ikväll hon och jag med lite gott att dricka.

Kram

Jodrena
0

Jag blev inte utskälld idag. Det gläds jag över.

Lorelai
0

#23 Ehum.. vad bra! :D

ANBC
0

Dagens glädje ämne för mig är att allt är så underbart.

Kram o BB

Jodrena
0

#24 hehe. det enda jag kunde komma på som glädjeämne just då, men nu börjar det bli litet bättre. Snart ska jag ut och utforska marken häromkring än en gång. Det finns så mycket att upptäcka trots att jag strövat omkring just här i stort sett hela mitt liv till och från och bott här i 5 år. :D

Astrina
0

Wiiiii!!!! Jag har köpt en jättegammal symaskin av skolans kurator. En gammal Singer med huvan kvar. En låda med orginaltillbehör och sysaker - och den fungerar fortfarande! 300 spänn, tyckte jag var billigt. Jag har varit på jakt efter en länge men det har aldrig blivit av.. Tanken var från början att göra ett bord av den men den är i sådant fint skick så jag måste ta mig en funderare.

Brokenfether
0

En ljuvlig dag önskas till er alla….BB/B

Waara
0

_Lite glädje..hämtade kraft från moder jord,talade till trädet..avslutade med att gå barfota på gräset,som en "gammal" druid visat mej..en super skön känsla spred sej uti kroppen.. :)
_                           *Fortsatt god dag*

Hias
0

Lite mer av glädje har fått ett gäng me bekräfftelse här under dagen/håller på och förbereder min sons killkväll här hemma eftersom han fyllde 11år i onsdags /BB Hias

Outrageous
0

Min dag började med sorgeämnet att jag inte kom in på utbildningen jag sökt inför hösten. Får väl söka igen nästa år. Tredje gången då.

Glädjeämnet är att min humle som blivit attackerad av löss igår, idag har repat sig och börjat växa som bara den, tack vare att jag rensade den. Sedan blir det nog en bra kväll med goda vänner.

BB allihop

isnornin
0

Bananapajen är snart klar!!!;)

Maskrossirapen puttrar!! hoppas att det blir bra:)

MVH Isnornin

Waara
0

Tro hopp & kärlek* God fredag! BB//W

Blodeuwedd
0

Rabarberpaj!!! Skrattande

Bappho_
0

Å, rabarberpaj åt jag också för någon dag sedan. Säsongens första, mums..

Hias
0

Nu har jag lyckas ge min son en lyckad kväll me hans killkompisar så nu har just en 11årig kille kommit och kramat om mig och sagt "mamma du är bara så bäst"" och att hans vänners föräldrar kan låta sina barn komma hit hem och ingen så hymmlar ,grymtar eller någe och hans vänner älskar att va här.Så en av han kamrater ville absolut sova kvar och givetvis får han det. mums för rabarberpaj men vi åt en specialtårta..

ANBC
0

Rabarberpaj är kanon, mums.

Det måste jag göra.

Kram o BB