Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1481 ggr
Hias
0

Känner att de vänder.

Tack alla älskade systrar och bröder för eder underbara värme och visa av eder har gett mig enorm värme och styrka dessa dagar som jag dock har inte varit mig lik pgr av problem som kom mig hastigt över. Men allt är ju en prövning här i livet och nu va det menat att de skulle bli ett par dagar som de händer märkliga ting gåvor som sänts som varit öppnade då det nått fram ,kaos på affären i går då jag va och handla rev tomathyllan ,ett mindre rolig brev som damp ner i min brevlåda mm . Jag tog mig an att tala me moder jord i morse och gav henne lite av mina problem och fick hennes förtröstan,några av eder systrami och bröder har verkligen känt av eder värme och ja ingen nämd ingen glömd men de som har givit mig extra vet me sig oxå.

Skall i Kväller/Natten suga åt mig energi och har en morgondag som kommer me värme och glädje ,dels fyller min ena son 11år i morgon samt att jag skall möta systrami Waara .

Så nu lovar jag eder att ni skall veta att eder Hias kommer igen me nya krafter och tusen tusen tack pussar och kramar till eder för att ni finns min JÄTTE familj ……

Älskar eder BlessedBe och alla vandra i frid och harmoni…..

isnornin
0

Kramar om!!

MVH Isnornin

[trumman]
0

Upp o ner hit och dit, så äre med livet, kul att du är mer UPP och HIT nu syster Hias!! :D

Fereshte
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny plockade liljekonvaljer till dig från mig! Alla får ha dåliga dagar t.o.m. stora idoler! Mamma & jag har tänt altaret & tänt rökelse till dig…

Puss & Kraaam! BlessedBe! *F*

Waara
0

Kära go häxa..det har vänt!

Tack för din öppenhet här på fokus,delad börda hälften börda…här pratar vi 100-tals kanske..som delar..det blir ca. en hundradel kvar till dej då..? :-)

O sen får vi alla en bit av solskenskakan din…? :D  Det ska bli så gott när det till fullo vänt..snart..!

Älskar dej kära systrystrami! BB//W

Moonchild
0

Skönt att höra att det blir bättre :) Många kramar från mig!

Anco
0

Så skönt om det nu vänder för dig systrami. Du vet att jag tänker på dig och önskar inget hellre än att du kommer på fötter igen.

Kramar om dig. BB/A

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
0

Kramar till dej, från en annan häxsyster.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hadina
0

Kramar och tankar till dej älskade systrami!!

Hias
0

Tusen tack för eder värme ingen nämd och dock ingen glömd som man säger,jag tog till mig massor av energi och ser det som att för varje stort prov(motgång) så inns där än starkare jag kvar i slut ändan men visst va de jobbigt här ett par dagar men som sagt va bara att bita ihop och kämpa vidare,för stridens glöd har jag kvar och en stor familj som älskar mig för den jag är både här hemma och här hos eder .

Puss o Kram till er och vandra i harmoni och frid Bless

Waara
0

Seså kära Hias..fortsätt så,framåt nu! BlessedBe/kramar//W

Hias
0

Tusen tack kära systrami#10 Waara du har varit en såååååååå underbar systrami me ett stöd som ingen kan förstå din kraft har burit upp mig och gett mig liv varje sekund som mörkret infallit . Älskar dig så systrami Puss o Kram

lousu
0

finns alltid här vet du ;-)

Waara
0

En till som alltid är med dej :-) Kram till Lousu o dej!

Hias
0

Tack vet att jag har eder me mig Bless..Kram

ANBC
0

Kram

BB ;-)