Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 953 ggr
SEViking
0

Dagens Glädjeämne 21/5

God morgon gott folk

Dagen börjar disig och grå i Haninge denna ljuva majdag, Fader Sol gör denna morgon sin insats på annan plats. Fåglarna kvittrar dock som inget saknas dom, underbart vackert att öppna dörren och bli välkomnad av denna symfoni, så jag följer fåglars lynne och ser även denna dag som underbar.

May your day be blessed.

Fereshte
0

God morgon allesammans!

Jag önskar er en fin dag! En glädje idag är en vän som fyller år så henne ska jag måna om i skolan lite extra! =)

BlessedBe! *F*

Bjornen
0

Dimma och nattfrost. Temperaturen passerade plussidan vid ½6-tiden men frosten började redan före 11 på kvällen.

Eleri-Twinkle
0

Mitt glädjeämne är min lille treårige son. Han kröp in i min famn i morse och så låg vi och gosade och småpratade en stund*mys*

Blodeuwedd
0

Godmorgon alla.. Solens strålar väckte mej här.. Den skiner klart från en Blå himmel utan ett moln..
Nu väntar jobbet som vanligt.
Önskar er alla en vacker dag med mycket kärlek.

Kraaaam BW

Keffria
0

Det är äntligen sol här. Verkar inte bli något regn, snö eller hagel idag HURRA! Sen är det min födelsedag och (nästan) hela släkten kommer vilket brukar bli en trevlig tillställning.

Hias
0

Dagen är min sons han fyller 11år och vi skall till stora staden idag samt att jag skall möta systrami Waara där och ett besök på Isiskammare Kraam BlessedBe Hias

Anco
0

Här skiner Fader sol från en klarblå himmel. Efter en kall natt, dock utan frost (tackar vi för).
Fåglarna jagar fram och åter i jakt på mat till sina småttingar och luften genljuder av deras sång.
I sanning en underbar dag att vakna till!!

#6 Hoppas ni får en underbar dag, gratta sonen :)

Själv ska jag köra med dotra till stan och shoppa till skolavslutningen.

Till alla en önskan om en underbar dag. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

isnornin
0

Solen skiner!!!! Min Izabella börjar bli sig själv igen!:) Kurrar och äter;) Myser och busar!!

Min amulett påse har laddat med månstrålar hela natten samt drömfångarna jag har gjort, ska dekorera i dag en och skicka till min mor (morsdag på söndag;)…

Grattulerar Hias till sonens stora dag!! Hoppas att ni får en fin dag!!:)

Ha det bra allesammans! BB

MVH Isnornin

Waara
0

God och ljus dag önskar jag er!

Glädje idag: Möte med Hias och isis kammare/Hias son födelsedag,varma kramar/ :)/Fereshte o jag ska pyssla ikväll/sol ute/sol i sinne/jaa..lite om det..

*BB//W*

_RS_
0

Sol, kaffe, plocka undan, ni, saft, kaffe… och nu skall jag ut för att röka.

Sköt om er alla glada fina..

//

varulven
0

Jag är ledig och ska ut på äventyr :) det ni!

Lorelai
0

Oh vad mysigt det är med mysiga treåringar.. *s*

Idag känner jag att det är en bra dag.
Jag med sällskap skall avrunda planen för idag.. Tarotkort vagnen.
Näe.. jag har inte dragit fram kortet för att begripa mig på att det är vad jag behöver göra. Men jag kommer nog att använda tarotleken i fortsättningen för att visa vart jag sätter mina prioriteringar. 

Så vagnen.. kom vi kör! Det blir supert.
Jo.. det är mitt glädjeämne. Att jag finner glädje i att styra upp. Det visar på god hälsa. 

sanaya
0

Godeftermiddag!

Här har det haglat, men nu skiner solen! Sovmorgon blev det här …(vi såg på schlagers i går), och vi har så mycket om oss och kring oss iom allt stök med flytten.  Grattis till Hias son!Glad

Jag har ju gjort en perningmagi över murgrönan min, må den växa, öka, inte sina!:)

drog Översteprästinnan i dag, drömt i natt om en hel flock björnar på isbeklädd sjö! Och på vägen kom en hel flock med vargar! Vågade inte gå framåt därför-blev rädd.Svaren finns i naturen…

BleesedBe!

Hadina
0

God eftermiddag allesammans!

Har varit och hjälpt mina föräldrar å planterat lite växter och blommor idag.. Alltid kul att kunna hjälpa till!
Märks tyvärr att dom börjar bli äldre :((

Önskar alla en fortsatt fin och givande dag!

_

Brightest of Blessings

_

BranDuir
0

Godkväll alla…hemma efter en lång dags arbete….tack SEV för att du wiccade idag…jag försov mig ju i morse…*S*….

Bless you all

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

SEViking
0

Så lite så broder, mitt nöje

SEV Cool

_RS_
0

Undrades var du var… Hustru undrade… jag gissade på en lång biltur, eftersom den besiktigats nyss… :D

//

BranDuir
0

jobbar långa pass några dagar i veckan….men men …ni slipper mig inte ändå…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Blodeuwedd
0

Glädjeämne… Diskmedlet var slut, slapp diska. :D

Lorelai
0

#18 Ja broder.. jag har saknat din närvaro.  

#19 sicket glädjeämne. :)

Broder SEViking.. de är väldigt bra på att wicca med detta. :P Det är annnat som håller min nivå låg på HiF idag.

SEViking
0

Jag såg de #20, men jag personangreppade genom fakta i tidigare skrivna inlägga av dito. så då tog det ju slut, bra va?
ha ha ha, oej, jag la in lite egna ord om mina känslor för likvöärdiga, å det kanske var fel av mig, då ber jag ödmjukast om ursäkt. Självklart ska vi låta skotten vara så trädet e en meter högre då det ska skövlas i den skogen. Vad gör vi inte för våra medmänniskor.  *ler*

Mig kan man personangreppa tillbaka på bäst man vill, ja har lite lite å göra så jag kan ta å bli slagpåse ett tag. ha ha ha

Nu tycker jag vi alla ska ha en angenäm kväller. Kramar lite träd kanske! *S* aktar skotten bara ha ha ha

Kramar till er alla, träd eller inte……..

SEV Cool

varulven
0

Undra om man får plocka skott fritt i skottland? Där finns det i alla fall gott om skottar!

Lorelai
0

#21 Jo jag såg ditt inlägg där.. jag ställer mig bakom det. :) Men det blir lite dumt att skriva att man backar från en tråd och sedan kliver in för att hejja. *s*
Men jag läste alla inlägg och tackar Iram för att den blev låst. Det behövdes, tyvärr. Synd.. mina granskottsburkar som är så vackra.. 

#22***lol*
*Om ingenting har hänt den lagen sedan jag hörde det senast.. så har engelsmännen lov att jaga skottar med pil och båge. Denna faller väl in under myt numera.* :D
**

Anco
0

#21 Såg ditt underbara inlägg, du vet att lägga orden….
Det var skönt att det blev slut på den tråden. Jag vet iaf vad jag ska göra imorgon…. ta en tur ut i skogen. hehe
#23 Ska följa ditt recept syster…. haha

Kram till er alla och en god natt önskas till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Lorelai
0

Jag rensar ut på de eventuella negativa spår som finns.. För moi skall om en strax knalla iväg för att hela en syster. Jag vet att ni är många som behöver helas. Ni har nog märkt vid det här laget att jag egentligen inte gärna gör detta längre. Men det är tack vare er alla goa underbara som hon nu får sin dos av Lorelai helandet. Ni återställer min tro på att människan faktist kan ta vara på den gåvan som helandet är. 

Det är även härligt att se skratten här på HiF nu. :D  Ni är så bäst!
Inget rår på sveriges största coven..

Coturnix
0

Är det i år det är skottår?

Dagens glädjeämne är att tandläkarna är så tålmodiga med barn och så roliga att barnen skrattar. En annan rolig sak är att en gåsunge/ liten gässling har kläckts. :)

Hadina
0

Ska med dra mej tillbaka..
Det har varit en givande dag för min del!:))

Önskar alla en lugn och stilla natt!

_

Brightest of Blessings

_