Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 690 ggr
starshine
0

vill få nya krafter

efter en förlossning, en trafikolycka, svår förlossningsdepp., husköp och vattenskada i huset är min energi tyvärr körd i botten. Behöver nu återfå min energi då jag tömmer allt på kraft runt mig (jag stjäl) Även min häxsten som jag laddar upp i månskenet töms på mindre än en timme.

Har ni tips på nån ritual som kan ge mig min energi tillbaka??

[trumman]
0

Gör en utesittning.

Sitt i skog långt från människor en natt från solnedgång till soluppgång men Imntentionen att finna ny kraft ur dina upplevelser och möten där under natten.

Eller varför inte sitta där med en Intention om att finna en ceremoni eller ritual för att fylla på kraft?

Sitt utan eld, mat och tunga tankar. Sitt på samma ställe, gå inte omkring.

När du är klar offrar du ngt till de som styr där ute, och går därifrån utan att se dig om. 

---Annars handlar det mycket om att lära sig inte Ge Bort Kraft (eller energi som du kallar den) tror jag - att vara i Nuet och inte fastna i det som varit och låta kraften sippra dit.

Hitta ngt som förankrar dig i Nuet, kanske? och sudda ut eventuella beteenden som stjäl kraft från dig - tex att säga "Ja!" till en massa saker man inte vill, eller inte säga "Nej" då ngn som kan snacka hål i huvudet på en frågar om man vill höra en grej. 

Mvh, T