Rosor till Hias
*TILL DEJ*
Hias..du underbara vackra kära systrami..du bara ger o ger..av dej själv..tänkte det var dax att vi får ge dej…tillbaka.
Du har ett hjärta av guld..omtänksam som få..alltid go,varm och hjälpsam du är…såå..ta emot! Vår kärlek till dej!
Älskar dej systraystrami! *Brightest of blessings to you!*
POK//Waara

Sänder dig också ett knippe rosor för att du har varit så rar Hias!
Kramiz

Jag önskar dig all lycka och tack för dina goa ord.
Tyvärr har jag inte kvar min rosbild så jag får ge dig en blomma så får du låtsas att det är en stor vacker ros ;-)
Kram kära vän
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Tusen tack älskade systrami#0Waara du får mig till tårara du är sååååå underbar /Ni andra underbar älskade systrami ni glädjer mig och sänder eder tusen sköna varma tankar åter ni är så underbara och jag är sååååå tacksam för att vi finns här som en enad stor familj och längtar efter att få krama om eder IRL Puss i Pannan och Bless every one /Hias
#6 de e du som e det älskade Hias..underbar!
…Svarta rosor..aldrig sett..fick en tanke.. svarta o röda blandade..fint..så fina var dom..

#7 Ja.. det är så vackert. jag ha ringen susning om hur man får dem svarta.. men jag älskar svarta rosor.

vad fina ni är.. men hias är ju en väldigt fin typ!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

jag vet inte var de kommer ifrån, jag fann dem på datorn och tyckte de var fina ;)
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
#11..är det din rabatt vid ditt hus??..isånna fall får jag se de när vi tar den där koppen teet… *kramar om*
#13 Ja det är rabatten utanför mitt hus.. förra året.. Nu ska den snart börja blomma i år igen.. :)
#14 OT..haha…bra då hinner jag se den i blom...

Vill bara så här på morgonkvisten slänga in en enorm kram till eder alla här och en mycket egen Systrami kram till dig underbara Waara längtar tills på Onsdag Kramar om eder och er värme stiger i mig BlessedBe.

Pussar o kramar till Hias från mig!!! (jag har inga rosor än;)
MVH Isnornin
Hias..en stor varm kram tillbaka..längtar som du till onsdag!..blir så glad när jag ser allas fina hälsningar till dej ovan.. BB//W
#17,,det är tanken som räknas…rosor från oss alla se #0 :-) kram!

Inte bara rosor utan även en stor varm stärkande kram till dig käraste syster min
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Tusen tack #19 systrami och du min kära Broder #20 den kramen vet du besvaras med en lik från mig systradi och jag är otroligt glader för din och Systrami Waara kärlek som stärks för var dager som går och vi ses ju snart IRL jag åker me Systrami Waara och broder SEViking den 6/6 Kraaaaam
…Jag vill bara ge dej mer rosor..mer kramar..så du vet,så tänker jag på dej. BB//W
Kära syster Hias, du är värd alla rosor och kramar som finns.
Du finns alltid där när någon behöver dig.
Sänder mina varmaste tankar och kramar till dig!! BB/A
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Jo ja slänger väl inte ett knippe å en kram ja me då
SEV 
Jag hittade ingen vacker bild och lukt är så svårt att förmedla på fourm ;)
En av mina favoritlåtar istället

tack alla för eder värmande omtanke och må ni vandra i frid och harmoni /Bless everyone Hias
Bara av att du tackar på trådarna här..gör att det känns att du är på väg åt rätt håll igen..så skönt att se..Mer kärlek,kram & blomma till di! //W

Puss systrami#28 Älskar dig