Lite klagosång från häxan i söder.
Nehe, nu har jag gjort det igen. Sparat alla skolarbeten som ska göras till sista dagen. Känns jättedumt.
Jag skulle verkligen, verkligen vilja sova nu. Dumma, dumma religionsarbete som hämmar min kreativitet.
Jag är så glad att jag tar studenten om 3 veckor. *pust*
Nej, nu måste jag fortsätta skriva, annars blir jag aldrig klar.
Om någon har lust så får man gärna sända lite uppfriskande tankar åt mitt håll!
Godnatt på er alla, vi ses imorgon på fullmånemötet om inte innan dess ;).
/Moonchild
Det låter bekant det där med att spara skolarbete….. Lycka till många livsglada tankar till dej..
Vandra i Ljus å Skönhet

hihi jag gillade religion då jag gick gymnasiet :) Hoppas det går bra för dig!
Om 3 veckor är du klar…grattis! Du måste ha ett gediget skolarbete bakom dej..se det så..? snart är du ju klar!!
Kram//BB//W

Tack så mycket allihopa! Arbetet blev klar igårkväll kl.2 :) Jo, jag brukade älska religion, men fel lärare gör gärna att man tappar gnistan lite, ehe.

Vad spännande att ta studenten, grattis! :)

Ja, det ska bli riktigt, riktigt skönt :) Jag har verkligen aldrig varit skoltrött och har alltid tyckt om skolan, men de sista månaderna nu har varit riktigt tradiga. Så nu räknar jag ner dagarna! :)

Jag verkar ha samma som dig här :P
Sitter och ska skriva två hemtentor och en loggboksrapport tills på fredag. Men av någon anledning så sitter jag mest och sneglar ut igenom fönstret bredvid mig.
Vill ut i skogen och promenera, inte sitta framför datorn hela dagarna!
Du får ge mig en liten pepp också nu här i sista stunden. Två veckor kvar, sen är det slut!
kram på dig

Ja, Mayline, snart så är det slut! Jag hejar på dig! :)
Men gör så här, om du skriver klart mycket så kan du belöna dig själv med en promenad sen!
Många kramar

Jag skrev det inte, när timmen är sen arbetar min dator väldigt segt.. Men jag skänkte dig alla lyckotankar jag kunde. Sedan somnade jag. :P
När timmen är sen.. mycket har skrivits och datorn blir varm.. Då kan det ta nästan 20 minuter att uppdatera här. Jag får massiva problem att markera och aggera med den överhuvudtaget. Så mycket blir skippat men ändå läst.

Tack, Lorelai, för att du var med mig i tanken :)

Det är väl så att det är aldrig så kul som att städa när man egentligen ska plugga. Hemmet har aldrig sett så fint ut! *S*
Sen är i alla fall jag sån att jag arbetar tyvärr bäst under press.
När jag skulle skriva mitt examensarbete på universitetet hade jag hela läsåret på mig, september till maj alltså. 12 maj var sista inlämningen, 1 maj började jag skriva… Men jädrar i min lilla låda vad jag skrev sen! *S* Och jag hann med. Visserligen fick jag göra en del ändringar efter redovisningen och så, men det får ändå 90% av alla studenter göra. Så det har inte bara med att jag hade tidspress ;o)
Hoppas det går bra för er, Moonchild och Mayline, nu sista veckorna!!! Håller alla tummar jag kan för att ni ska slippa ha saker ligga efter när ni slutar.

Ojoj, hur väl känner jag inte igen mig i det där. Faktum är att jag har två A4 att skriva om källkritik till ett seminarium imorgon. Och ändå sitter jag här… passade på att sova lite på soffan också tidigare, för säkerhets skull.

Hm ja jag skall ju sitta med mina celler egentligen, men icke!
Städat blir det dock.

Och jag har fortfarande inte kommit igång. Men jag har diskat, lagat mat, gjort müsli och hängt tvätt. Skulle ha velat städa men drar inte igång dammsugaren så här sent.