Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 873 ggr
Anco
0

Jag är så glad....

Måste skriva av mig nu…. Är så glad över alla underbara, kloka människor som vistas här inne!!
Inte nog med att det går att diskutera allt mellan himmel och jord, alla är så enormt givmilda och snälla när det kommer till att fråga om saker och ting.
De allra flesta gånger någon ställer en fråga, spelar inte någon roll om vad, så finns det nästan alltid någon som har svar.
Finns det någon bättre community än vår??

Kram och tack till alla som är här… ni är värda guld varenda en!!!

Kram fr Anco

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Waara
0

Bästa forumet röstar jag! Kram Anco/BB//W

Blodeuwedd
0

Du har ju såå rätt.. Vistt är det ett bra ställe att vara på!.. Kram till dej oxå..

blodtopp
0

Tja. Det här forumet är det jag hänger på mest numera. De andra jag varit aktiv på har nästan fallit helt i glömska… *upps*

fridelfina
0

Håller fullständigt med ovanstående, detta är det ställe som får en att må bra!

Brokenfether
0

Ett härligt forum med fina mäniskor och underbara tankar som delas. Gemenskap och harmoni….me like…BB/B

Moonchild
0

Jag röstar också på att detta är bästa forumet! :) Ni är så underbara och kloka och all er kunskap verkar oändlig, tack för att ni alla finns!

Lorelai
0

Jag ställer min röst under det här! :D Jag besöker då och då mina communities.. men ni ger allt vad jag vill ha av ett forum. Det är underbart att hitat allt på ett ställe. Så ovanligt. :D
Ja okej.. jag googlar ju faktist ganska frenetiskt.. det kommer jag nog aldrig ifrån. :P

ANBC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag instämmer ;-)

ANBC
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag instämmer ;-)

[trumman]
0

Tjo!!!!

Jodrena
0

Gott att se att du är GLAD Anco :D du som nästan övergav oss när du mådde så dåligt. *kram*