Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1119 ggr
Anco
0

Min damm

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa 2 bilder på min damm, hur den ser ut på kvällen när mörkret lägger sig.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Anco
0

Här kommer bild 2 med dom söta grodorna!

varulven
0

oh vad fin! :)

Jodrena
0

härligt! gillar det lilla "molnet" som kommer ur krukan :D

Jodrena
0

…för det är väl en kruka? och inte ett helt vanligt rör?

varulven
0

#4 jag gissar på kruka ;)

Outrageous
0

Ååh vad mysigt! Lever det något i den? :)

Mist
0

Åhh , så fint och mysigt dessutom :)
Hmm , kan man ha det på en balkong tro ;)

Hias
0

Så vacker och harmoniskt /BB Hias

Vildblomma
0

Så vacker och mystisk. Va avundsjuk jag blir  * ler *

blodtopp
0

Hur mysigt som helst!!!

Ignisintus
0

GE MIG!! skulle också vilja ha plats för en damm men men  tills det går att göra så får jag sitta och beundra andras hantverk. sen är inte jag nog konstnärlig för att fixa sånt… jag skulle följa bruksanvisningen och få vattnet att rinna men allt pyssel runt omkring som gör en damm det har inte jag i mig. inte när det gäller något som kräver en viss mån av fantasi jag ser helt enkelt inte framför mig i mitt huvud hur nånting skulle kunna bli om man gjorde si el, så… jag ser om något är vackert el, inte iafl, enligt mig men jag ser inte sånt förrens efter allt är klart:(

mycket trevlig damm skulle gärna sitta där någon natt och bara dricka te och ljuga natten igenom;) om jag nångång skulle få möjlighet att fixa en egen så vet jag vem jag ska prata med;)

Stay safe //Matea

Ioma
0

Ohhhh vad underbart vackert!!!

Jag håller på att gjuta upp ett vattenfall i plast nu som jag ska klä med sand och stenar sen. Det får bli mitt lilla vattenparadis.

Har bara hunnit till stommen i hönsnät ännu *S*

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Anco
0

#4 jodå,det är en kruka, med en diodlampa och en liten rökmaskin som ligger inuti. ser verklien läckert ut med ljuset och röken som rinner ut ur krukan och ut över dammen i mörkret.
I krukan bor det ingen*ler* men i dammen finns det lite guldfiskar som simmar omkring.
#11 det var inte så svårt att anlägga denna…. vi använde oss av den befintliga sandlådan som fanns när vi flyttade hit. Grävde ur den lite granna, la dit dammduk och vad som nu skulle vara och la stenar och träkant rund sandlådan.

Hadina
0

Åå¨TJUSIGT!! Magiskt med röken :))
Jag har alltd med velat ha en damm.. men jag bor ju aldrig så länge på samma ställe *S*

Coturnix
0

Fint Anco!:D Guldfiskar också! Jag blev nu ohyggligt påmind om att jag har ett arbete att utföra…jag måste städa den lilla dammen jag knådade ihop med cement för något år sedan…önskar mig en pump, och sådan dimmaskin är ju häftigt. Hittills har jag lagt trädgårdsslangen i den övre lilla dammen med "gudafjället" för att iaf se det tänkta vattenfallet…

Coturnix
0

Bild till inlägget #15

Waara
0

Jättetjusigt Anco :-)