heej...
hej jo jag skulle behöva veta så mycke som möjligt, är helt och hållet inne på att börja med det här någon som skulle kunna lära mig någonting om det som är bra att veta? skulle behöva en knuff in i den här häxliga världen. bb. kram

Hej jiso.. Var så välkommen hit så.. Ja.. här finns det gott om kunniga människor.. det är bara att du ger dig i kast med att läsa i trådarna som finns och lägga dig i disskutionerna som hålls.. det är det bästa sättet att få kunskap via forumet.. :D
Oh jo.. vi har högt i tak och glatt humör. *s*

Välkommen och väl mött.
Jag rekommenderar starkt att läsa mycket i trådarna här så kommer du säkert dyka på något matnyttigt. Annars är det tämligen öppet för att ställa frågor.
De flesta här inne är väldigt vakna och öppna, men har oftast för mycket att tänka på och prata om för att engagera sig som tankeläsare och automagiskt ge dig de svaren du behöver för din fortsatta färd på din stig i livet.
Hoppas du kommer trivas och att vi kan hjälpa dig med dina funderingar och frågor.
//BB\\

Åter igen skriver vi i princip samma sak… Skall vi kanske ta varannan tråd istället… hahahaha
//

*lol* Ja det är ju tur att vi uppfattas som söta iaf.
Hmm. varannan tråd.. Hmm Jag skall tänka på saken.

Automagiskt…härligt ord.
Hej jiso!;)

Ännu ett underbart ord jag fått tilldelat mitt vokabulär av kära hustru… :D
tack alla.
endroppeihavet: jag hittade hit tacka vare häxan hias älsta son som är kan man kalla han för bästa killkompis? aif… på den vägen är det.
Välkommen..som ovanstående talare säger så finns det mycket att läsa i trådarna här,väl mött o hoppas du trivas skall!
#4 + #5…ni är för söta & goa *L*

Automagiskt! hihi :)
välkommen jiso. världen är fylld av kunskap och tokigheter. Fyll dig själv med dem du oxå!
a det är ju ett klokt förslag. tack

klok som en tok! ehrrm…. bok.
Väl Kommen hit till en plats med värme och omtanke.. Ta för dej och se vad som bjuds. :)
// BW KRAM 

Välkommen jiso /va gott att se dig här och du vet att jag leder dig så gott det går och tid me ork.Ja du är en go vän till min son Odini och som många kanske förstår så har jag många vänner som är lite av häxor och shamaner även utanför Hif. Så åter igen Välkommen och välmött Jiso och må du finna den rätta vägen nu BB Hias