Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2024 ggr
Mist
0

Natti natt

Önskar jag er alla , hmm börjar undra ifall jag egentligen behöver mer sömn… har ju sovit halva / hela dagen ju… + ATT min stora tös nu har feber… IGEN
* suckar djupt och dunkar huvudet i tangetbordet * 
Varför händer allt oss nu för… (?? )

Ja , ja , nu ska här sovas ialf…jag ville bara säga natti natt till er alla
för att jag tycker så mycket om er…
Önskar er alla en magisk och rofylld natt… låt våran kära moder vagga er ömt i sin varma famn . Sänder er varma kramar och önskningar om en bra morgon dag… // Mist

Coturnix
0

Godnatt Mist! Magisk rofylld natt den tar jag gärna emot. Varit uppe sen före fem i morse ju…

Detsamma till dig och att ni snarast blir friska. Godnatt alla!

Jodrena
0

God natt gumman! Och visst behöver du sömn trots att du sovit mycket idag redan. När man är sjuk behöver man vila. *godnattkram*

Waara
0

Godnatt o sov så gott! .hoppas på snabbt tillfriskande för din dotter!Kram!

*BB//W*

Mist
0

Nu säger jag GOD MORGON * ler *
Nu ska  vi snart till doktorn igen… med stora tösen … * suckar *
Här är det inte en lugn stund på sjukling fronten .
Hmm , hoppas bara vi blir friska snart och att det inte dröjer allt för lång tid på akuten idag.

* kramar till er alla *

Hadina
0

Men! vad är det som drabbar din familj??

Kramar och styrka till er!!

Jodrena
0

Mist, lilla du, du är en duktig völva. Sätt upp ett skydd snarast! Rensa luften från negativa energier och låt dem inte komma in. Kanske kan det hjälpa?

Mist
0

Hmm **#6 Jodrena  vad är det du känner , PM.a mig jag tycker att det kryllar av  " saker " men får inte pejl på vad det är .

**Vi alla har vart hos doktorn idag , för stortösa var ju så dålig i natt ju , doktorn kollade även mig , och lilla tösen och sa…
Men snälla lilla tösens hals borde vart bra nu ju , varför är den inte det ?
Jag sa att , nähä , det är väl en elak jävel som satt sig på oss…
doktorn , JA du , det är något elakt artat över denna halsfluss .

Så nu äter vi alla samma antibiotika ( olika doser ) men samma .
Har dubbel sidig halsfluss alla 3 .
Visserligen så smittar halsfluss .

BranDuir
0

Gurgla halsarna med timjansavkok…det dödar bakterierna på ytan snabbt!!!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Mist
0

#8 BD , jag får nog inte i mina döttrar det , uscha , deras halsar
( Ja min med )  ser ut som ett bombnedslag ju , inte vackert alls och tungorna…tja rosa ska dem va men är då vita .
Äckligt !!

Men jag kan försöka med en timjanavkok ju :)
Tack snälla för tipset :) <- hur stavas det då…hmm , tror jag ska sova nu…ögonen börjar faktiskt att åka i hop själv ju :)

Blodeuwedd
0

Många läkande och helande tankar ger jag dej vännen.. Må ni bli krya nu. Sov gott i ro

Mist
0

#10 Tack för rara ord , ja jo jag kommer nog somna gott i kväll ,
tror inte jag är uppe så länge till faktiskt . Både trollungar och mamma är trötta som små barn just nu .

* Kramar om *

lotta2
0

Hoppas du och din dotter känner er  bättre imorgon och att det snabbt försvinner. Det är alltid jobbigt när barnen är sjuka så man önskar man kunde ta över sjukan från dom,  och man lider alltid lite extra med alla barn som är sjuka. Timjansavkok som BD tipsar om är inte direkt delikat med bra ! Kanske lättare att få i dom timjanste?

Krya på er, helande tankar strömmar till er båda!! 

Kram och Blessed be /Lotta

Mist
0

# åhh , tack gumman :)
Och ja visst är det så att man lider mer när barn är så sjuka..
Vi ska faktiskt snart lägga oss alla i min säng och kolla film och bara mysa . Vi lär ju somna ifrån filmen , men vad gör det…bara vi får en lugn natt som sagt .

Åhh , jag tar tacksamt i mot helandet :) Krama !

lotta2
0

Åh, vad mysigt det lät, att ta sej tid att mysa tillsammans när man är sjuka och eländiga tycker jag är viktigt och låt så vackert. Finns det något som påskyndar läkningen så som kärlek och omtanke ???  Inte vad jag vet iaf… :D

Mist
0

Hehe , ja det är mysig , och det gör ju inget om man somnar heller ju ;)
Vi ska nu ta våran medicin och lägga oss . Så nu säger jag natti natt till er alla igen :)

Kramar till er  !

Mirlinda
0

Hoppas din/er natt för er framåt och inte bakåt ,Night Night.

[värme]