Lite lågt tempo idag
Är vädret bra överallt och ingen sitter inne idag?
Jag saknar stimulansen av er alla.. jag saknar er… tänka sig…
Men här regnar det, så jag tror att jag skall trösta oss med lite glass :-/… Eller finns det någon här som ock tycek Hif rör sig alltför långsamt denna underbara lördag?
//

Jag är här, undrade just det samma;) Glass är gott!!;) Jag har smörgåstårtor och blåbärmuffins med phildelphiakladd på jag skan svulla i mig!
MVH Isnornin

Jag är oxå här men får lägre energi så här ca en vecka innan fullmåne och de är typiskt mig att tappa av mig /
_RS_ Nej jag har inte fint väder, Här regnar det och är grått, men jag tycker det är perfekt för det jag sysslar med idag. Städar och tvättar. Skönt att inte slitas mellan viljan att vara ute och behovet av städning och tvätt. Det största problemet är att försöka att inte fastna här framför datorn.
Glass hade varit alldeles fantastiskt att smocka i sej en sån här dag men jag har en mil till affären och tänkte väl inte åka iväg. Jag funderar på att göra en rabarberpaj i stället.
Jag är här men ändå inte. Jag är online men använder datorn till annat. Tar mig dock pauser och poppar upp fönstret - tycker också det är låg aktivitet. Glass är gott, liksom smörgåstårta och blåbärsmuffins. Jag har dock scones med blåbärssylt och ett te med smultron, vinbär, körsbär, pomeransskal och andra härligheter så jag har sött så det räcker!
Bland annat så läser jag här
http://www.luckymojo.com/hoodoo.html
Bappho tipsade mig för längesedan och jag tycker det är så in i nordens intressant! Någon annan som tycker??

Kikar in lite kort emellanåt sådär. Mycket att göra inför kvällens fest. Men vädret här är rätt fint just nu faktiskt!

#7 Men vilken vacker utsikt! Vad avundsjuk jag blir.
#7 Tack.. :) Jo jag har en fantastisk utsikt åt alla håll egentligen.. Tror jag ska sätta på mej en regnrock och ta en tur i regnet..
#9 För varje bild du delar med dig av blir jag allt mer säker på att det är en riktig guldgruva, oas och kraftplats du bor på. Jag skulle gärna vilja bo som du och i liknande omgivningar. Det är otroligt vackert ocg sagolikt det du visar upp, inte bara nu. :))
#10 Ååå tack vad ni är snälla..
Jo jag kallar mitt ställe för Paradiset och även mina vänner säger så när de kommer hit och hälsar på.. Det är som att komma till paradiset säger de.. Nåja kanske inte riktigt alla.. en del tycker det ligger för avsides och skulle ALDRIG kunna tänka sej att bo så här.. Jag vet bara att jag älskar mitt ställe mer och mer för varje dag som går och kan inte för mitt liv tänka mej att flytta. Det enda som saknas är några höns och en hund men eftersom jag inte är hemma på dagarna har jag valt bort djuren. Just nu!
Ni är välkomna att hälsa på mej i min boning om ni har vägarna förbi någon gång. :)
Jag har en bonad sitter i hallen där det står "God vän är alltid välkommen" Och det är ju precis så det är..

Vá vad vackert!
MVH Isnornin
#11 Ja, det är inte svårt att förstå att det är ett Paradis, då både bilder och dina ord berättat om det. Det är roligt och stärkande att få ta del av tycker jag. Och visst är jag nyfiken på att besöka dig, både för dig personligen och Paradiset haha!

bara bajs här och gas fixat men inget att smälta i, tunna till grill fixad men ingen som kan bygga åt mig, funderar på att hämta en tunna till och ställa här på gården som en eldtunna som lodisar i filmer brukar värma sig runt men att ha här så vi på gården kan gå ut och elda och bara hänga vid kanske? ähh vi får se tvättstuga 17.00-21.00 så finns saker att göra men annars händer inget här uppe själv då RS?:P
Tittar ut..näe,det regnar. sovit…till nu..energi tömd,undrar om det är något speciellt,känner det på fler..här inne o barnen,..trötta.
#7..det var en vacker vy att vakna till :-)
#0 hade oxå velat ha glass..få se då… :-)

Jag har med sovit en stund.. och nu tvättar jag..
Kram till alla! BB

Ganska mycket skrivet att läsa var det här det låga tempot till trots;) Nej jag är också trött. Väldigt trött och svårt att hitta energin till allt jag både borde och det jag skulle vilja göra.
Fint att läsa tråden "ensam" om rädslan, att bli tyst för att man inte tror sig om något. Och det är just lätt att hamna där när man känner sig trött och vissen. Det går i cykler, som månen. ;)