Lördag morgon....
God morgon alla vänner….
Här är vi uppe före tuppen!! Vaknade 02.15 och sedan var det kört att somna om! :( Så jag har sett natten komma och gå… Just nu skiner Fader sol över mig och jag har lyssnat till fåglarnas hysteriska grynings sånger, inklusive göken.
Önskar alla en underbar dag!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Godmorgon syster! …ansluter mej till dej,uppe i ottan denna lördag morgon.Även då jag somnade först efter 02,00…så är kroppen inställd på att gå upp tidigt,det måste vara åldern,,haha..vaknade iaf. med en ryck o nu är det bara till o dra igång kaffebryggare o ställa fram skorna..Ser du har fader sol lysa över dej…här är det så mulet det kan bli..det ligger regn i luften,så jag får dra fram regnjackan med…Önskar dej en god lördag som du fyller med det du önskar..Det glädjer mej att se att du mår bättre,tycker mej kunna ana det av dina hurtiga rader!..
*Kramar//BB//W*
Måste revidera vädret…. nu är det totalt igenmulet här
känns som om regnet hänger i luften…. visserligen behöver det komma regn… men inte idag!!
Kram
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
hahahaha..du e kul du..ja,så kan det gå..och snabbt med..här nalkas regnpromenad :-( ..eller förresten .. :-) *kramar om*

#0.. God morron! Du var poetisk idag.. gillar dina glada muntra ord!.. Kramar om!!
#1.. promenera såå tidigt? *S*.. du är för go du!! Kramar om!!
Man ska sova på nätterna.. har jag hört
Jag sover med som ni.. lika bra och gå upp när man har vaknat.. ligga och snurra funkar inte..
_
Brightest of Blessings
_

Godmorgon Anco och Waara!
Här snöar det…( Det känns i kroppen…. Tror jag ska söka jobb hos smhi;)
En balja kaffe behövs nog! Och musik för att slippa höra snö/regnet mot fönstret! Jag vill ha sol!!:)
Ha en bra dag mina vänner!
Kram
MVH Isnornin

Hej Hadina är du uppe och skuttar!!:) Kul att "se" dig!! Kram
MVH Isnornin
Goodmorning Hadina…hm…jag sitter o har inte kommit i regnjacka o skor än..avvaktar då det blåste småspik o var regn..men…snart så… Gå med..? Kramar om!
God morgon Isnornin! Kaffe mm..få se då..om ni får snö… :-) kram!

Godmorgon alla mina små kycklingar!
Vad tidigt ni kommit er upp #0 och #1.. jag vaknade vid 5 av att solen lyste rakt in genom fönstert på mig där jag låg och sov. Jisses vad den lyser vi den tiden på morgonen! Men jag somnade snällt om och steg upp för en kvart sedan :)

Godmorgon på er…
Ja, som sagt, här i Mora snöar det. När man tittade ut genom fönstret imorse så möttes man av ett vitt snölager… Jag älskar naturen och dess vädersvängningar, men detta… Nej!! 
Det är ju vår! *snyft* Jag vill så frön, gräva i landen, köpa jordgubbsplantor, dricka kaffe i bersån….
Nåja, snö i maj är inget ovanligt och jag vet ju att det brukar gå över rätt snabbt. Man får stå ut. :-)

#6..7.. Ja jag är uppe och skuttar *L*
Om det inte varit så låååååångt till dej Waara så kanske jag hade gått med..*S* *Phu.. tur det är en bit* Fast otur med..
Kramar!! BB

Godmorgon alla…
Här är det snurr snurr med… men det är som det är med barn och morgnar.
Här är det nog mest på nåder att det inte snöar… det är nog för att vädret skiftar mycket långsamt här, där vi bor… Mycket berg runt om som håller temperaturen och de vindarna som blir till i grytan håller regn, åska, snö eller drivis kvar ganska länge…
Men som sagt… en god morgon är det i sanning.