Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 806 ggr
Iram
0

Till er som inte kommer in!

Ni som inte kommer in på "träffkategorin" trots att ni är anmälda, avvakta ett tag. Vi kan väl vänta nåt dygn eller så, och så ser vi imorgon vilka som fortfarande inte har access då. Har kollat igenom listan igen och alla som är anmälda är skrivna och sparade på listan. Vet inte om det beror på iFokus eller på era egna datorer varför det krånglar åt vissa och inte åt andra, tyvärr.

Men som sagt, de som fortfarande inte kommer in imorgon kan skicka PM till mig så ska jag maila killarna som driver iFokus och höra med dem. Ok? :-)

Kram Iram

_RS_
0

Det är lugnt… Jag har inte bråttom… flera hundra timmar innan träffen :P

Iram
0

Försök igen och igen, _RS_. Såg att både Hias och Outrageous hade fått gära det innan det äntligen fungerade! :-)

Iram
0

Det verkar som om de flesta kommit in efter att ha fått micklat lite, startat om, rensat cookies mm….

Mickla!! Pula! Svär!  :-)

blodtopp
0

Cashe-minnet kan behöva rensas också, då kan man slippa leta bland kakorna =)

Hias
0

Ja jag gick in och tog veck en massa onödigt  som rensa filer och cookies sen va det inga problem

[trumman]
0

"Du måste vara inloggad för att skriva kommentarer," står det för mig. Jag är inloggad, har rensat cash och bokmärken, kakor och allt annat. Tom tryckt ctrl-F5 ett antal gånger, laddat om sidan med hjälp av shift-klicka länk = öppnas i nytt fönster etc etc.

Inget hjälper.

Jag fortsätter prova, men tycker inte allt detta ska behövas om inställningarna från forumets sida skulle vara riktiga, eller?

Mvh, T

_RS_
0

Klicka på logga ut och logga sedan in igen… det fungerade för mig :D

Outrageous
0

Logga ut och logga in var det som hjälpte mig också. De som har problem ska nog testa det först :)

[trumman]
0

Nu fungerar det för mig.

Mvh, T