Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 911 ggr
Hias
0

Krax på morgonbesök

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välmött kära vänner,nu börjar vi närma oss mer och mer för var dag jag och Krax denna bild fick jag ta på min ståtliga vän nu på morgonen när han spattserarde på mitt balkongräke för att be om sin frukost. BBHias

Mist
0

Haha , vad roligt att ha en vän så där :)
Jag har en stoooor svart katt som kommer ibland .
Han har gröna ögon i massor med , väldigt fin katt

Ha en fin morgon !

Hias
0

Tack Mist /Hur mår din dotter nu? E har varit lite bättre men glömde koka till Myntaångbad i går och ja hon har hosta hela natten. Fy på mig. Ja Krax är en underbar vän och han har nu lärt sig va jag lägger hans frukost och blir modigare och modigare för var dag vi talas vid.

Waara
0

Så rart Hias,,haha..han verkligen spatserar fram..ha en bra dag!

BB//W Kram!

Coturnix
0

Coolt! som ungarna säger, den passar perfekt på din balkong!!!:)

Hias
0

Tack kära systrami Coturnix ja han är en speciel kär vän till mig och hoppas vi kan komma oss riktigt nära en dag. BB Hias

Mist
0

**Hias !
Min dotter hade ju även halsfluss ju , är dock bättre och febern har laggt sig . I går hade dom lite glass kalas i skolan så hon var där
i 1 tim , idag ska hon dit med för dem ska måla lite till en sjuk fröken . Hon är tjock i näsan och andas tungt , men alla medeciner har hjälpt * skönt det *

I natt vaknade jag av förkylning , ont i  halsen och hostade i massor . Hmm kan ju INTE skylla på någon astma precis , men alla andra i familjen har ju vart jätte förkylda ju . Och lillans astma började som förkylnings astma ju och har utvecklas ( så nu är det allergi , förkylning mm ) Hmm , jag hoppas bara det ska bli bra :)

Jaha , mynta ( hmm det sa min mor med ) ler , kanske du borde ta kontakt med min mor , hon är grym med örter :)
Hehe .

Men din dotter börjar väl bli lite bättre va ?

Vi får hoppas på regn nu , så allt blir mildare för de små liven :)

Ja din lilla krax var söt :)
OJDÅ , det här blev mycket långt inlägg ;)
// Mist**

Hadina
0

Han är ståtlig!!! Vilken vän du har Hias!!

Jag har en stubbe intill tomten som jag lägger mat på till fåglarna.. tror att det är samma (skata, kråka) som kommer varje dag.. är inte säker.. men jag passar katterna så han inte ska bli ivägskrämd.. och dom lyssnar faktist på mej :))

Iram
0

Haha, spatserar gör han verkligen! Vilken härlig typ! :-)

Anco
0

Vacker och stolt vän du har syster Hias!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

sanaya
0

Ett sant mirakel på ditt räcke! Du har kontakt med naturen och står i vänskap med Krax! Som det anstår en häxa, så det så!;) En stolt Krax med sin stolta häxa:)

Hias
0

Tack systrami #10 så sant så sant de du säger  BB Hias

sanaya
0

BleesedBe, systrami! #11

Outrageous
0

Ooh vad fint! :D