O minutrarna går - arga lappen
Har du lika tråkigt som jag… står hif helt stilla på vardagsdagar eftersom folket e på sina arbeten..
kolla in
HAHA den där sidan är livsfarlig, man fastnar direkt!
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se
Tack för tipset, de va en riktigt rolig sida. :)

Snorkul sida! Skickar länk till kompisarna just nu!

Hhaha, den var rolig!

hihijag brukar titta lite på den sidan då coh då :) askul!
Ja verkligen.. o i dagens uttråkning upptäckte jag att det finns ju massa andra iFokus sidor som va kul o titta på.. lajv.. det har jag aldrig varit på.. men alltid funderat på..hm hm..
bakning.. mums.. politik.. konsument.. CHOKLAD???!!! o herregud.. nu kommer jag snart väga 200000000 kg om jag kollar där.. haha.

…eh det var väl meningen att jag skulle begränsa mitt forumberoende…att häxan skulle ut i naturen och plocka blommor osv. inte bli beroende av andra sajter…mmmmmmmm choklad. choklad…finns det en chokladsajt!;)
"Arga lappen" sidan var rolig! ;)
Ja.. under "det goda livet" hmf.. det goda livet går nog mycke ut på att sitta och äta goda saker verkas det som.. jag e PÅ.
Ja just d.. det finns en annan verklighet.. ut.. ut.. jag kommer ihåg det ordet… men vad betyder det… ack jag har glömt solens strålar på mitt anlete ;)

Kom Endroppeihavet så går vi ut och äter upp all choklad i solen…och fort så att chokladen inte smälter…;)
-titta på solen i solen är verkligen en stjärna tråden…

jag älskar lappen på förstasidan med den mediala tanten…
tänk om hon har fel! så får en annan stackars granne vika sig under hennes mediala ilska som strömmar ur hennes arga blick..
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus