Nackdelar med köldhål...:-/
Nu har vi behövt täcka våra små plantor ute och dessutom behövt ta in en del andra som vi har i urnor och lådor, för frosten hänger sig kvar här en stund till…
Vi får bara hoppas att det mesta klarar sig bra och att temperaturen håller runt nollan och inte mycket under.
Men det är mycket berg runt oss och vi bor som i en stor gryta… kall luft sjunker som bekant. Ett köldhål i ordets rätta bemärkelse…

men vad go du är då. :D Du bryr dig om dem lika mycket som jag gör.. Ja här ser ni då ett typ exempel på vad som sker när kommunikationen faller.. För er som undrar vad som sker när vi inte går igenom alla våra inlägg.. här ser ni då det..
Skall vi skriva i varandras då ? älsket.

Kära någon det verkar närma sig frostrisk här också…ska jag verkligen behöva gå ut och bära in rariteterna nu mitt i natten…det är nog bäst det. hej! ;)

Ja, vi gjorde ju det… ehummm… vi tänker för lika.. en av oss måste sluta. :D
Lycka till, men vilket knasväder det skall vara då… :(
Hmmm jag trodde det bara var jag som gjorde mysko trådar
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Det gäller att tänka på vad man tagit ut och inte ha för bråttom. För mig kom frosten redan vid 11-tiden. Det är sämst för alla rotfasta växter som börjat grönska för tidigt. Men många av dem brukar ju frysa minst en gång på våren.

Jag är med rädd om mina små liv.. dom är känsliga.
Bäddar om dom som små barn så dom inte ska frysa *L*

Min mätere stod på 32+ härmomdagen efter solen legat på den.
Riktig temp +24
Har omvänt problem i GBG just nu, örterna torkar ut! 

Diväteoxid är superbra om man har växter som torkar… ;-)
Jag använder det ofta… Men var försiktig så du inte andas in för mycket av det och du får det i lungorna… det kan vara riktigt farligt.

#8 Ja, det är ju många som vill få bort nedsläppet av diväteoxid har jag hört. I alla fall det som kommer i luften *S*