Paus
Ja, en paus är vad jag tänkter ta från både tv och data.
Började reflektera lite över allt teknik jag använder och hur mkt efter inlägget fixering, besatthet, mfl. och kom underfund med att det skulle göra mig gott att ta en liten paus då jag inte dimper ner framför tv:n med datan i knät så fort jag kommer hem. Så nu blir de till att leva i riktiga livet och njuta av vår underbara natur!
Men först måste jag säga att alla ni här, är en sådan inspirationskälla och detta är ett trevligt forum ^^ Så (efter att jag kollat vad jag får för svar här :p)
På återseende!
~Blessed be

…men det där med begränsningen…max 1 timme/dygn. Det blir ju så tomt här om alla går ut i naturen…eller åtminstone en gång i veckan…nä det är jag, har ingen karaktär alls…
"tar ett "bloss" då och då för att inte falla offer för dygden"- var det någon som sa en gång, kommer inte ihåg vem det var, kommer inte ihåg om det vart rätt citerat heller.
På återseende Devona!

Ja det kan lätt bli lite tokigt prioriterat, som dagar likt dessa har vi varit lite återhållsamma med att vara i naturen och har suttit myckte med datorerna. Som uppvägning så hade vi flera dagar ut där vi inte alls.. vi.. jag inte alls satt vid datorn. Imorgon skall balansen återupprättas även här.. skall börja redan nu.. fram med hantverk.
Ja på återseende Devona! :D
Vi ses Devona,, är själv lågaktiv här nu och ser inte TV…
Vandra i Ljus å Skönhet

vad skönt att se att det finns folk med lite karaktär där ute i världen ;)

:) Ha det så gott Devona!
Själv anser jag mig inte ha problem med mitt sittande framför datorn. Jag gör det när det finns tid över till det. Och det finns det gott om just nu i mitt liv ;) däremot sitter jag ytterst sällan framför tv:n vilket killen alltid gör. och då har jag inte så mycket annat att göra än att sätta mig vid datorn hehe. (dålig ursäkt)