Nu får ni bota botaren!!
Hörrni systrar och bröder med helandets kraft! LYSS UPP till en nysjuk trummas sång!
Jag har varit hemma och VAB:at idag, alltså vårdat mitt barn, lille O, som är sjuk och förkyld och febrig.
Såklart har den lille snorungen lyckats smitta farsan också, så nu känner jag det omissigenkännliga kalla, stramande bandet över ryggen, krypningarna i skinnet och den där mysko känslan som om ngn hade smugglat in varm bommul under huden i hela ansiktet på mig O_O
Alla tecken som pekar på att nu kommer jag bli RIKTIGT SJUK!
Och det kan jag inte bli, för jag måste ta hand om O, och hemmet, så snälla ni, ni som kan, distansheala mig :D se om ni kan stävja detta a.s.a.p. så jag slipper insjukna och falera i mina faderliga göromål!
Jag ber er,
T

laddar min välljudande trumma för dig…och med trummans kraft sänder jag helande till trum-man
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Jag mår inte något vidare, men gör mitt bästa!! Krya på er!!!
MVH Isnornin

Ja de är snuvigt och hest här med + en dotter me svår astma och allergi men gör mitt bästa för dig oxå broder..

syater Hias….min kraft är din….gammtrumman skallar för alla med krankheter
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Åhhhh broder #4 BranDuir satt just me dig i mina tankar och skulle strax sända lite via vindens gång över till dig. Dottra har nu sommnat lugnt har införskaffat en mängd citroner som jag delat mitt i tu och lagt ut överallt här hemma(ca 30st) så vi får en frisk luft bas här i hemmet sen skall jag koka upp ett ångbad med lite rosmarin och vitlök som jag skall ställa intill hennes säng så hon får ro till natten/har dock inte funnit någe ekalyptusblad eller mynta men vet att de är påväg till oss. Och vi känner din kraft komma till oss Häxkramar din systrami Hias

Ja visst Trumman kär.. Dem skall riktas åt ditt håll. Nu har jag fått glädjen utav dem.. nu blir det din tur.
Styrkan skänker jag dig. mota det onda som in vill tränga.
Det är klart trumma jag skickar helande kraft, men intala dej själv att du har motståndskraften, du kan den konsten , jag är övertygad.
Vandra i Ljus å Skönhet
#0 Kan inte ..men önskar jag kunde..dock så skönt att se det finns dom som kan…
Krya på er!…ger det jag kan…mina tankar..
BB//W

Trumman kan inte distanshela dig, men kan ge dig en miljon tips.
1. Te (sort väljer du själv ( men rooibos är väldigt bra) och ingen mjölk) med honung, för att behålla röst, andning mm.
2.Ingefära,vitlök, i valfri form men gärna färsk
3. C-vit hjälper med tillfrisknandet,kan dock inte förhindra sjukdommen.Men använd inget som kommer från en flaska, ät apelsiner och andra citrusfrukter
5. Echinea i flaskform, och inte brus. Ta en sked outspätt (smakar illa men bra för hals)
6.Tigerbalsam över bröst,under näsa mm där det känns täppt eller rosslar.Men komihåg att inte få det i slemhinnor eller ögon..
7. VILA, inget arbete, ingen rökning,inget sittande vid datorn i flera timmar…
8.Får du feber/frossa så använd dig av smärtstillande/febernedsättande och vila ut det.Ska absolut inte anstränga dig bara för att du inte känner av symptomen! Jag botade det även med att duscha när jag var som varmast och sen krypa ner under täcket när jag frös och sen sov jag där imellan…4dagar tog det sen var influensan borta.
9.Vatten,massor av vatten.
10.Ha ett öppet fönster eller luftombyte där du sover men sov inte i draget.
11.Lugn och ro, passa på och njuta av tystnad och lugn och ro.
12. Sen det viktigaste av allt om du tappar rösten, du gör det av en anledning så fortsätt bara att hålla käften tills den har läkt ut.
13. Ångbad/ångskål med eteriska oljor/örter som mynta och liknande för att lösa upp slem från näsa och bihålor.
Har många fler och tror du kan likamånga till men det här är det jag kan ge förnärvarnde i min typ av "distanshealing", hjälp till självhjälp. Och som sagt vila ut nu, stressa inte, också hoppas vi att kroppen din får sin tid att läka ut det och få ett starkare immunförsvar i samma vändning.

Skickar vitlök, ingefära, apelsiner, kärlek, trumslag - jordpuls, reikihealing, älgört och glada tankar.
Inget kan mota bort en förkylning så som glädje.
Och ingefära.
Och Reiki.
Och allt det andra :D
Boom Boom Shiva

Många som är sjuka nu. Olyckligt. Tror jag är på bättringsvägen tack o lov. Krya på dig!
Är inget vidare på att heala men skickar alla goda vibbar jag kan.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Självklart trumman så skickar jag healing till både dig och O:et!!!
Må ni fort bli friska.
Kram till er båda /Karin

Trumman! Tänk bara så här! Nej, jag är inte sjuk och kommer inte att bli det heller!

jisses! Vad är detta egentligen? Ska vi alla gå och bli sjuka på samma gång?

#16 Det är väl lika bra.. så är det överstökat liksom. :P
Tack!!
Febern la sig under natten, ingen snuva, har städat lägenheten, vart å handlat och vart i tvättstugan och kört 3 maskiner… så jösses! Det funka!!
Mvh, T

Men du vilken energi!!! Toppen att du mår bättre!! Hoppas att O mår bra med!!
MVH Isnornin

Ja kom bara ihåg att ta det lite lugnt nu med. En riktig irriterande grej med läkandet är när det slösas bort.
Jag slutade med läkandet en gång i tiden för att de jag hjälpte bara
gick emot mina råd om vila. Bara för att symptomen är borta betyder
det inte att man är immun. Ibland är själva angreppet borta ibland är det bara symptomen.
Så vila lite med.. :D Men jag är glad att du mår bättre. bh
…ja, borde ha vilat istället, nu är frossan tillbaka! :)

#20 men Lorelai! Slänger du iväg dina bh:ar till andra män bara sådär? *fniss* kunde inte låta bli. Kanske piggar det upp Trumman lite extra ändå *asg*

#22 Haha! Ja där ser man.. lillkillen måste ha kommit åt precis innan jag postade. Nåja.. glädjer det så glädjer det. ;P

#23 ja verkligen, skyll på det oskyldiga lilla barnet.. vilken stil..! 
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Jag kan inte heala över huvudtaget, men om jag bestämmer mig för att du är frisk kanske det funkar ;)

Hur mår du Trumman?

Healing på väg trumman o ta det lugnt o låt kroppen självläka.
#22 Det var nog bh'n som gjorde det till sist!! :D

finns mycket kraft i underkläder även enligt häxkonst har jag för mig nu när jag tänker efter! Eller, allt som kommer i närkontakt med kön, lår och armhålor är ju ofta samlare av kraft.. har läst formler mot otrohet där man ska trolla med sin partners kalsonger så att de håller sig på plats.. 'spånar lite nu igen'
Hmm, jag har aldrig underkläder.
Jag är konstigt sjuk… svettas och frossar om vartannat, bara jag blinkar svettas jag och jag har ont i ögonen på ngt konstigt sätt.

kollat om du är allergisk mot våren?

jag tror det är den berömda influensan som har drabbat dig trumman.. Det blir bättre jag lovar men det tar tid…som man oftast inte tycker sig ha
krya på dig ialla fall kram tindra

ja vi har med en knepig sjuka här.. Prickarna har spridit sig till den äldre pojken nu.. feber har dem till och från. Glatt humör men känsliga. Alltså allmäntillståndet är väl men lättstött. Min feber har helt lagt sig nu. Inte som det brukar detta..
Igår fick jag liten chans att göra någonting.. det blev spontanfets här på kvällen.
Den lille sov aldrig på natten så jag ger det en chans detta dygn att
dirigera om lite på krafttrafiken.
Styrka och välgång önskar jag er.

att inte ha underkläder, gosh, det är ju uppocknedvända världen! Där har du skälet till din sjukdom - det är inte ditt barn som har smittat dig, det är din kraft som smiter ut genom byxorna eftersom du inte har någonting som håller den kvar ;) Jag rekommenderar att du köper ett par underkläder i ett mycket tätt material, tex latex så att all kraft hålls på plats..

Haha, åh, fy! Underkläder i latex… Jaa, jag har ju iofs hört att man ska svettas ut sjukdom..